اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نیم نگاهی به فینال جام حذفی داریم

درخشان: پویایی لیگ تیم ملی را قوی‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی داماش گیلان گفت: ‌هر قدر لیگ پویایی داشته باشیم بازیکنان حرفه‌ای‌تری وارد تیم ملی می‌شوند و برگزاری جام ‌حذفی بازیکنان را بیشتر در جریان بازی قرار می‌دهد.

درخشان: پویایی لیگ تیم ملی را قوی‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید درخشان بعد از ظهر امروز در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نفت ‌تهران در جمع خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: با تیمی بازی می‌کنیم که جایگاه خوبی در جدول دارد و تیمی منسجم با مدیریت و کادر فنی خوب است.

وی با اشاره به اینکه تمرینات نسبتا خوبی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، تصریح کرد: امیدواریم با پیروزی مقابل نفت جایگاه خود را در جدول لیگ برتر ارتقا دهیم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه شرایط تیم در اردوی کیش از نظر فیزیکی در وضعیت مناسبی قرار دارد، اضافه کرد: بازی‌های سختی را پیش‌رو داریم اما اعتقاد داریم تیم ما می‌تواند خوب بازی کند.

وی با اشاره به اینکه کوشکی، آبشک و بروش در بازی فردا مقابل نفت تهران مصدوم هستند، افزود: با جذب چند بازیکن جدید به تیم مقتدری در رشت تبدیل می‌شویم که به سختی به حریفان امتیاز می‌دهد.

درخشان درباره اخراج مهدی کیانی از تیم داماش، گفت: کیانی مسایل اخلاقی را رعایت نکرد و بازیکنان باید در هر شرایطی اخلاق حرفه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حرفه‌ای بودن تنها پول گرفتن نیست و کیانی به دلیل مسایل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: مسایل اخلاقی بازیکنان تیم مانند مسایل فنی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون دلیل با کسی دشمنی نداریم و به دنبال تنبیه ‌کردن کسی نیستیم.

سرمربی داماش گیلان اضافه کرد: هر قدر لیگ پویایی داشته باشیم بازیکنان حرفه‌ای‌تری وارد تیم ملی می‌شوند و برگزاری جام ‌حذفی بازیکنان را بیشتر در جریان بازی قرار می‌دهد و امیدواریم زمان انجام بازی‌ها کوتاه نباشد.

وی با اشاره به مصاحبه‌های اخیر خود درباره تیم پرسپولیس تهران، ابراز کرد: مصاحبه‌ها را کمتر کرده‌ام و تمام تمرکز خود را روی داماش می‌گذارم.

درخشان یادآور شد: امیدواریم شانس صعود به فینال جام حذفی را داشته باشیم تا یک نماینده از گیلان در آسیا حضور یابد.

به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت ‌تهران در هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 15:15 دقیقه بعد از ظهر فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت با قضاوت سید احمد صالحی و کمک‌های مصطفی فراهانی، بابک عباسقلی‌زاده و بابک وسیله‌بر به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول