اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی خبر داد

کسب رتبه برتر حوزه هنری استان مرکزی در جشنواره ایران‌شناسی

خبرگزاری فارس: مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از کسب رتبه برتر هنرمند عکاس حوزه هنری استان مرکزی در جشنواره عکس ایران‌شناسی خبر داد.

کسب رتبه برتر حوزه هنری استان مرکزی در جشنواره ایران‌شناسی

حمیدرضا مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دومین جشنواره عکس ایرانشناسی به همت بنیاد ایران‌شناسی برگزار شد که سید مهرداد شریفی هنرمند عکاس حوزه هنری استان موفق به کسب رتبه برتر در این جشنواره شد.

وی تصریح کرد: بیش از شش هزار عکس از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از بین این آثار 100 عکس به عنوان آثار برتر انتخاب شدند که 15 عکس مربوط به هنرمندان عکاس حوزه هنری استان مرکزی بود.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: رامین ربیعی، سمیه فروغی، جابر غلامی، محمد وروانی‌فراهانی، روح‌الله صالح، احمد فرهمندیان، هومن قاجار و سید حسین موسوی هنرمندانی بودند که آثارشان به جشنواره ارسال شده بود.

وی در بخش دیگری از حضور عکاسان حوزه هنری استان در مراسم سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) خبر داد و اظهار داشت: عکاسان حوزه هنری استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور در مساجد، تکایا و هیئت‌های عزاداری اقدام به عکسبرداری از آیین‌های عزاداری کرده و در پایان ماه صفر این عکس‌ها را در قالب نمایشگاه به معرض نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/87001/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول