اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ‌دری‌نجف‌آبادی‌ مطرح کرد

بصیرت لازمه دفاع از حریم ولایت ‌/ دانشگاه‌ امام حسین(ع) ‌انسان‌ساز ‌ا‌ست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ‌داشتن بصیرت را لازمه دفاع از حریم ولایت دانست و گفت: ‌‌دفاع از ولایت و ولایت‌مداری ‌از نیازهای ضروری و اساسی جامعه اسلامی است.

بصیرت لازمه دفاع از حریم ولایت ‌/ دانشگاه‌ امام حسین(ع) ‌انسان‌ساز ‌ا‌ست

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی(ع) در اراک اظهار داشت: ماه محرم و صفر فرصت بسیار مناسبی برای مسائل دینی است و روحانیون و مبلغان باید بکوشند از این فرصت نهایت بهره را ببرند.

وی تصریح کرد: در ایام محرم و صفر میزان آمادگی مردم برای پذیرش مسائل دینی به دلیل حضور در مراسم عزاداری نسبت به سایر ماه‌های سال بیشتر است که می‌طلبد مسئولان امر به این موضوع توجه کافی داشته و فرصت‌سوزی نکنند.

امام جمعه اراک گفت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان درس‌های بزرگی از انسانیت، شرف و آزادی و مردی و مردانگی به انسان می‌آموزد و چنانچه انسان‌ها با آگاهی و شناخت در این مراسم شرکت کنند بر  بصیرتشان افزوده خواهد شد.

دری‌نجف‌آبادی داشتن بصیرت را لازمه دفاع از حریم ولایت دانست و خاطر نشان ساخت: یکی از درس‌‌هایی که واقعه عاشورا به شیعیان می‌آموزد بحث دفاع از ولایت و ولایت‌مداری است که این مهم از نیازهای ضروری و اساسی جامعه اسلامی می‌باشد.

وی دانشگاه‌ امام حسین(ع) را دانشگاه انسان‌ساز دانست و گفت: درسی که این دانشگاه می‌آموزد درس آزادی و کمال و سعادت است، امام حسین(ع) برای همیشه تاریخ به عنوان اسوه ایثار، جهاد، شهادت و الگوی رشادت و جوانمردی و ایستادگی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/87001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول