اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

نباید جریان موتلفه اسلامی کمرنگ شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با اشاره به ضرورت ارائه تجربیات حزب موتلفه اسلامی به جوانان اعلام کرد: نباید جریان موتلفه اسلامی در جامعه کمرنگ شود.

نباید جریان موتلفه اسلامی کمرنگ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای حزب موتلفه خراسان‌شمالی اظهار کرد: نباید حزب موتلفه اسلامی صرفاً به بزرگسالان اکتفا کند و لازم است تا تجربیات ارزشمند این حزب اسلامی که از قبل از انقلاب به عنوان قدیمی‌ترین حزب فعالیت داشته این تجربیات به جوانان ارائه شود.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از کمرنگ شدن جریان موتلفه اسلامی در جامعه گفت: شایسته است تا جوان و جوان‌گرایی در این حزب ارزشمند که بر پایه اصول و مبانی اسلامی فعالیت دارد، پررنگ‌تر شود.

امام جمعه بجنورد ائتلاف بین نیروهای قدیم و جدید در این حزب را  هم ضروری خواند و خطاب به اعضای حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: مراقب باشید تا این موقعیت ممتاز این حزب از دست نیفتد و از ظرفیت جوانان نیز در پیشبرد فعالیت‌های آن بهره گرفته شود.

وی یکی دیگر از وظایف موتلفه را توسعه این تشکیلات در بطن جامعه عنوان کرد و گفت: حزب موتلفه اسلامی از قدیمی‌ترین احزاب اسلامی بوده که برکات فراوانی برای نظام داشته است.  

امام جمعه بجنورد همچنین انقلابی ماندن را از انقلابی بودن مهم‌تر خواند و گفت: باید در جمع شما روحانی، بازاری، پزشک، نویسنده و در یک کلام از تمام اقشار حضور داشته و در این حزب عضویت داشته باشند.

وی یادآور شد: حزب موتلفه باید آیینه تمام نمای جامعه بوده و از هر طیف و سن و جنسی در این تشکیلات حضور یابند چون این‌ها خیلی مهم است و باید در این زمینه‌ها فکری شود.

انتهای پیام/63002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول