اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست تنظیم بازار خراسان‌شمالی صورت گرفت

انتقاد استاندار از چند نرخی بودن کالاها در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی نسبت به چند نرخی بودن برخی از کالاها در استان به شدت انتقاد کرد.

انتقاد استاندار از چند نرخی بودن کالاها در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌شمالی، محمود احمدی بیغش در نشست تنظیم بازار خواستار افزایش بازرسی و نظارت‌ها بر بازار اجناس و کالا در استان شد.

وی اظهار کرد: در این راستا تقویت تولید و تأمین اقلام مورد نیاز مردم از اهمیت بالایی برخوردار است ازاین‌رو ستاد تنظیم بازار باید نظارت بیشتری بر کنترل بازار داشته باشد و روزانه قیمت‌ها و نحوه عرضه کالاهای اساسی را در بازار پایش، کنترل و نظارت کند.

احمدی بیغش ادامه داد: مردم ما به خصوص مردم خراسان‌شمالی خو در را با شرایط انقلابی بودن وفق داده‌اند و می‌دانند که ما کشوری هستیم که دشمنان قسم خورده زیادی داریم.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی افزود: دشمنان ما در دوران دفاع مقدس با محاصره نظامی می‌خواستند به ما ضربه بزنند که الحمدالله نتوانستند و شکست خوردند و در این 33 سال همه ترفندهای خود را طراحی و اجرا کردند که باز هم نتوانستند و امروز دنبال ضربه‌زدن به اقتصاد ما هستند و با تنگ کردن محاصره اقتصادی می‌خواهند مملکت ما را زمین‌گیر کنند که به یاری خداوند سبحان، باز هم شکست خواهند خورد.

احمدی بیغش ادامه داد: مردم ما می‌دانند که اگر کالایی از ریشه و سرچشمه آن گران شود، با اینکه تهیه آن برای مردم مشکل است، اعتراضی نخواهند داشت، اما اعتراض مردم به چند نرخی‌بودن برخی از کالاها توسط برخی از بازاریان و کسبه است.

انتهای پیام/63002/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول