اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر:

کسب 25 مدال آسیایی و جهانی توسط قایقرانان بوشهری

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از کسب بیش از 25 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران هیئت قایقرانی استان بوشهر خبر داد.

کسب 25 مدال آسیایی و جهانی توسط قایقرانان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا جمشیدی صبح امروز در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در اکثر رشته‌های ورزشی به ویژه ورزش‌های آبی از پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

وی افزود: همین ظرفیت‌هایی که در استان بوشهر موجود است باعث شده که ورزشکاران جوان ما در عرصه‌های ملی و فراملی درخشش بسیاری داشته باشند.

جمشیدی تصریح کرد: استان بوشهر در رشته قایقرانی سابقه درخشانی در کشور دارد به طوری که این هیئت از سال 67 در استان بوشهر تاسیس گردید و تاکنون 67 مقام تیمی، کسب 220 مدال در مسابقات انفرادی و 150 مدال طلا، 100 نقره و 70 برنز در مسابقات گوناگون کسب کرده‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در ادامه به کسب بیش از 25 مدال آسیایی و بین المللی توسط ورزشکاران استان در رشته قایقرانی اشاره کرد و گفت: تاکنون 36 تن از ورزشکاران قایقران استان در تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند که در حال حاضر نیز 2 نفر عضو تیم ملی می‌باشند.

جمشیدی خاطر نشان کرد: فعلا در سطح استان بوشهر 5 باشگاه در رشته ورزشی قایقرانی فعال هستند و همچنین دو شهرستان دیر و گناوه هم در این رشته فعالیت چشمگیری دارند.

وی بیان کرد: اخیرا مطالعات احداث یک اسکله ورزشی قایقرانی را در استان شروع کردیم که در صورت در اختیار گرفتن اعتبارات این پروژه بتوانیم هر چه سریعتر شاهد احداث آن باشیم.

جمشیدی اذعان کرد: امیدواریم با این هماهنگی که بین مسئولان و همراهی و همدلی که بین مردم عزیز استان بوشهر وجود دارد بتوانیم به زودی این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: اخیرا نیز برای اولین بار توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برای هیئت قایقرانی استان یک عدد قایق موتوری خریداری شد که از جمله هیئت‌هایی است که در کشور دارای قایق موتوری اختصاصی می‌باشد.

در پایان نیز فریبا خالدی از مجموع 17 رأی داده شده با اخذ 12 رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت قایقرانی استان بوشهر انتخاب شد.

انتهای پیام/66002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول