اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان قزوین

بی‌احتیاطی راننده مینی‌بوس جان عابر پیاده را گرفت

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: بی‌احتیاطی راننده مینی‌بوس جان عابر پیاده را در محمدیه استان قزوین گرفت.

بی‌احتیاطی راننده مینی‌بوس جان عابر پیاده را گرفت

محمدقربان عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: وقوع دو حادثه رانندگی در قزوین یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

وی افزود: در نخستین سانحه رانندگی روز گذشته در شهرستان البرز یک دستگاه مینی‌بوس در شهرک محمدیه با یک نفر عابر پیاده برخورد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین بیان کرد: در این حادثه عابر پیاده مصدوم و بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.

عسگری در خصوص علت این سانحه رانندگی تصریح کرد: پلیس علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده مینی‌بوس در عدم توجه به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.

این مسئول با اشاره به سانحه رانندگی دیگری اضافه کرد: در حادثه دیگری در شهرستان بویین زهرا نیز یک دستگاه وانت نیسان در جاده ترانزیت بخش شال با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد که بر اثر این سانحه راکب موتورسیکلت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در خصوص علت این تصادف عنوان کرد: پلیس علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت در عدم توجه به جلو هنگام رانندگی اعلام کرد.

عسگری یادآور شد: رانندگان هنگام رانندگی تمامی توجه خود را به جاده و روبه‌رو متمرکز کرده تا از بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگر هم‌وطنان جلوگیری کنند.

این مسئول ادامه داد: خوردن، آشامیدن، استعمال دخانیات و استفاده از وسایل مانند تلفن همراه که موجب انحراف ذهنی و رفتاری راننده شود، در هنگام رانندگی ممنوع است و رانندگان باید توجه خود را به جلو معطوف کنند.

انتهای پیام/2667/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول