اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حادثه‌ای که جان 5 نفر را گرفت؛

جزئیات تکان‌دهنده از بی‌احتیاطی یک راننده نیسان وانت

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان جزئیات حادثه‌ تکان دهنده مرگ پنج نفر بر اثر تصادف را شرح داد.

جزئیات تکان‌دهنده از بی‌احتیاطی یک راننده نیسان وانت
علی مجیدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: در اثر بی‌احتیاطی محض راننده یک دستگاه نیسان وانت و برخورد با وانت پیکان، حادثه دلخراشی در نیمه شنبه پنج‌شنبه گذشته رخ داد که طی آن چهار نفر در صحنه حادثه در آتش سوختند و یک نفر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: این سانحه در ساعت 23 پنج‌شنبه شب گذشته در محل ایست و بازرسی شهید "چغازردی" (سه‌راهی میناب) رخ داد و طی آن راننده بی‌احتیاط نیسان وانت با سرعت زیاد، بی‌توجه به جلو، به شدت با خودروی توقیف شده وانت پیکان که به محل ایست و بازرسی رسیده بود، برخورد کرد که منجر به آتش‌سوزی و مرگ چهار نفر در صحنه شد.
فرمانده قرارگاه پلیس راه انتظامی هرمزگان تصریح کرد: نفر پنجم نیز به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد تا شاهد حادثه دلخراشی آن هم به واسطه بی‌احتیاطی یک راننده باشیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول