اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 9 سال

هنوز قانون مجریان ذی‌صلاح ساختمان‌ها اجرا نشده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود گذشته حدود 9 سال از تصویب قانون ذی‌صلاح ساختمان‌ها هنوز این قانون در استان اصفهان اجرا نشده است و مسئولان استان باید برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها این قانون را عملیاتی کنند.

هنوز قانون مجریان ذی‌صلاح ساختمان‌ها اجرا نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی بهبهانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: ایجاد مهارت فنی در تمام زمینه‌ها برای تمام افراد و به ویژه جوانان امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه البته ایجاد مهارت فنی برای افراد فعال در زمینه ساختمان‌سازی یک ضرورت ویژه است، ادامه داد: البته در حال حاضر به این موضوع هیچ توجهی نمی‌شود و مسئولان نسبت به ایجاد مهارت فنی برای فعالان این عرصه غافل هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: ایجاد مهارت فنی برای مجریان ذی‌صلاح ساختمان‌ها سبب افزایش کیفیت ساختمان‌سازی و از سوی دیگر نیز سبب ایمنی ساختمان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت موازین قانونی در ساختمان‌سازی اضافه کرد: با وجود گذشته حدود 9 سال از تصویب قانون ذی‌صلاح ساختمان‌ها هنوز این قانون در استان اصفهان اجرا نشده است و مسئولان استان باید برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها این قانون را عملیاتی کنند.

بهبهانی با بیان اینکه مسئولان نباید نسبت به اجرای این قانون غافل باشند، تاکید کرد: اجرای موازین قانونی در ساختمان‌سازی امری مهم و ضروری است و ایمنی شهر با رعایت این قوانین تضمین می‌شود.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول