اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حادثه در جاده قدیم قم - تهران

14 نفر در واژگونی مینی‌بوس مجروح شدند

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در جاده قدیم قم –تهران خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 14 نفر مجروح شدند.

14 نفر در واژگونی مینی‌بوس مجروح شدند

مهدی فراهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم به تبیین عملکرد اورژانس 115 قم در 24 ساعت گذشته پرداخت و ابراز داشت: در این مدت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم پاسخگوی هزار و 108 تماس مددجویان بود.

وی همچنین از انجام 140 مأموریت اورژانسی خبر داد و بیان کرد: 64 مورد از مأموریت‌های انجام شده مربوط به تصادفات جاده‌ای و شهری بود که بر اثر این رخدادها 70 نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تصریح کرد: 76 مورد از دیگر مأموریت‌های انجام شده مربوط به ناراحتی قلبی و مغزی و سایر حوادث بود که با موفقیت به پایان رسید.

وی با بیان اینکه همیشه بخشی از حوادث استان قم را موتورسواران تشکیل می‌دهند ابراز داشت: 46 مورد از حوادث 24 ساعت گذشته مربوط به تصادف موتورسواران است که بر اثر وقوع این حوادث 54 نفر مجروح شدند.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث شاخص این مدت اشاره و اظهار کرد: صبح امروز از بروز حادثه واژگونی مینی‌بوس و برخورد با یک دستگاه خودروی پراید مطلع شده و مأموران به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به تعداد حادثه‌دیدگان در این تصادف بیان کرد: 14 نفر در این حادثه به شدت مجروح شدند.

وی تصریح کرد: پرسنل اورژانس 115 پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان حادثه را برای تکمیل مراحل درمانی با چهار دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی نکویی و شهید بهشتی منتقل کردند.

فراهانی از وقوع حادثه شاخص دیگری خبر داد و بیان کرد: ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته یک دستگاه خودروی زانتیا با یک دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم قم -کاشان به شدت برخورد کرد.

وی تعداد مجروحان این حادثه را چهار نفر ذکر و تصریح کرد: سه نفر از مجروحان این حادثه پس از حضور تیم امدادرسانی اورژانس 115 در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان نکویی منتقل شدند و یک نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در ادامه به وقوع حادثه دیگری اشاره کرد و بیان داشت: یک دستگاه خودروی پراید در محور قم – اراک واژگون شد.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه پنج نفر مجروح شدند که پرسنل اورژانس 115 با حضور به موقع در محل حادثه نسبت به انجام درمان اولیه مجروحان این حادثه اقدام کردند.

فراهانی ادامه داد: تیم اورژانس 115 مجروحان حادثه را برای تکمیل مراحل درمانی به مراکز درمانی سطح شهر انتقال دادند.

وی به واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور سلفچگان اشاره و خاطر نشان کرد: در این حادثه شش نفر به شدت آسیب دیدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: تیم امدادی اورژانس 115 پس از حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان حادثه را برای ادامه درمان با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند.

انتهای پیام/78005/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول