اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر:

1000 طرح خود اشتغالی در بهشهر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بهشهر از اجرای یک‌هزار طرح خوداشتغالی برای مددجویان این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد.

1000 طرح خود اشتغالی در بهشهر اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان اینکه در حال حاضر 150 طرح به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی شدند، ابراز داشت: 400 پرونده نیز در مرحله مشاوره و ثبت اطلاعات قرار دارند.

وی با اعلام اینکه اعتبار اشتغال کمیته امداد شهرستان بهشهر در سال‌جاری بین از 5 میلیارد تومان است، اظهار داشت: میزان تسهیلات اختصاصی به هر 150 طرح خوداشتغالی معرفی شده به بانک‌ها 20 میلیون تومان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالی معرفی شده بیشتر در بخش‌های توسعه کشاورزی و دامپروری است، بیان داشت: اعتبارات مصوب به مددجویان زیر 60 سال، فرزندان افراد مددجو اختصاص می‌یابد.

عالیشاه درباره ضرورت انجام فرآیند دریافت تسهیلات و اینکه گفته می‌شود، سختگیرانه است، گفت: تمام اقدامات انجام شده در بخش مشاروه، داشتن شرایط سنی، معرفی طرح، توجیه فنی طرح‌ها برای به نتیجه رسیدن درست مشاغل و به ثمر نشستن و در نهایت خودکفا شدن مددجویان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر از معرفی یک رابط بانکی از سوی کمیته امداد برای سهولت در دریافت تسهیلات خبر داد.

انتهای پیام/86003/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول