اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پلیس صورت گرفت

دستگیری گردانندگان یک خانه استعمال مواد مخدر در زنجان

خبرگزاری فارس: دو زن که در شهرستان زنجان خانه خود را به محلی برای استعمال مواد مخدر تبدیل کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری گردانندگان یک خانه استعمال مواد مخدر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه افرادی در روستای «شورجه» شهرستان زنجان اقدام به دایر کردن محلی برای استعمال مواد مخدر معتادان کرده‌اند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

مختار شیرمحمدی تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه آغاز و پلیس دریافت که دو زن سر کرده اصلی بوده و منزلشان در روستای مذکور را به محلی برای استعمال مواد مخدر تبدیل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دستور دستگیری متهمان که موجبات نارضایتی اهالی محل را نیز فراهم آورده بودند، صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان تاکید کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به محل اعزام و متهمان را به همراه چهار نفر دیگر که در حال استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه این عملیات موجب رضایت اهالی از عملکرد پلیس شد، گفت: ماموران در بازرسی از این محل مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف کردند که اقدامات قانونی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2308/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول