اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

کشف 727 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 727 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در خراسان جنوبی خبر داد.

کشف 727 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس، خلیل واعظی اظهار کرد: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و در پی‌ کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر از طریق مسیر معدن‌ قلعه‌زری به سمت شهر خوسف، بلافاصله یک اکیپ گشت مجهز از پاسگاه سرچاه عماری به این محور اعزام شد.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه سرچاه عماری در حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک که راننده به محض مشاهده مأموران به سمت ماژان و خوسف متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پس از اعلام موضوع به مرکز فرماندهی و کنترل شهر خوسف بلافاصله طرح مهار توسط عوامل گشت سرچاه عماری و دسته رزمی ماژان و همچنین یک اکیپ از خوسف اجرا و محورهای مواصلاتی مسدود شد.

واعظی بیان کرد: راننده خودرو در حوالی روستای همند به محض مشاهده عوامل گشتی به داخل روستا متواری شد که پس از گشت‌زنی در روستا مشخص شد راننده خودرو را در روستا رها و به صورت پیاده متواری شده که پس از بازرسی کل روستا و راه‌های مواصلاتی و اصلی سطح حوزه موردی مشاهد نشد.

وی تصریح کرد: مأموران در حین انتقال خودرو به پاسگاه سرچاه عماری به یک دستگاه پیکان وانت به رانندگی (ه.ق) و سرنشینی (ح.ش) که راه پاک‌کن بودند مشکوک و آن را به پاسگاه منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: مأموران در بازرسی از صندوق و صندلی عقب خودرو پژو 405 موفق به کشف 727 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه شدند.

واعظی یاد‌آور شد: تحقیقات در ارتباط با دستگیری راننده پژو 405 همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول