اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گناباد:

بیش از 45 کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گناباد گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان گناباد، بیش از 45 کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد.

بیش از 45 کیلوگرم مواد مخدر در گناباد کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سید احمد موسوی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گناباد اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر مامورین فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد خودرو تویوتا حامل مواد افیونی را توقیف کردند.

وی افزود: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان گناباد، مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودرو تویوتا که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو در بازرسی دقیق از داخل خودرو مقدار 9 کیلو و 590 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

موسوی بیان داشت: در این ارتباط دو نفر متهم دستگیر و همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد در ادامه گفت: همچنین با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گناباد یک دستگاه خودرو پراید با بیش از 36 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مورفین توقیف شد.

موسوی یادآور شد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و کنترل محورهای مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پراید که از استان‌های جنوبی کشور به سمت مشهد در حرکت بود مشکوک و بلافاصله با علائم هشدار‌دهنده اقدام به متوقف کردن خودرو کردند.

وی افزود: تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف کردن خودرو پراید در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 36کیلوگرم مواد مخدر از نوع مورفین را کشف و ضبط کردند.

موسوی افزود: در این رابطه خودرو پراید توقیف و دو نفر متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/70009 /ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول