اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی امروز

البرزی‌ها جنایات صهیونیست‌ها را در غزه محکوم کردند

خبرگزاری فارس: پس از اقامه نماز جمعه البرزی‌ها با حضور در راهپیمایی با مشت‌هایی گره کرده جنایات صهیونیست‌ها را در غزه محکوم کردند.

البرزی‌ها جنایات صهیونیست‌ها را در غزه محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد، طالقان، گردمدره و ... امروز با حضور در صفوف به‌هم فشرده نماز جمعه پس از اقامه این مراسم سیاسی عبادی با راهپیمایی و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از اقدامات شوم و ددمنشانه رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

در این راهپیمایی باشکوه که قشرهای مختلف مردم به چشم می‌خورد، جوانان و نوجوانان در صفوف اولیه حضور داشتند و با در دست داشتن پلاکادرهایی حمایت خود را از جوانان غزه و فلسطین اعلام کردند.

در این مراسم که راهپیمایان مسیر راهپیمایی را از مصلای نماز جمعه تا میدان قدس ادامه دادند، تأکید داشتند که سران برخی از کشورهای عربی دست از سکوت خود بردارند و اقدامات رژیم صهیونیستی را سرکوب کنند.

آنان معتقد بودند که اگر اسرائیل از سوی برخی از کشورها حمایت نشود هرگز قادر نیست که این‌گونه حملات ددمنشانه‌ای را انجام دهد.

در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه استان البرز با سردادن شعارهایی، خواستار برخورد مجامع بین‌المللی با صهیونیست‌های اشغالگر شدند.

به گزارش خبرنگاران فارس در استان البرز در پایان این راهپیمایی ضمن به آتش کشیدن پرچم اسرائیل، قطعنامه سراسری در حمایت از مردم مظلوم غزه، با ندای الله‌اکبر هزاران تن از مردم استان البرز تأیید شد.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول