اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل جدید لیگ برتر امید

3 بازیکن امید به تیم بزرگسالان صبای قم پیوستند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور سه بازیکن شاخص خود را از دست داد.

3 بازیکن امید به تیم بزرگسالان صبای قم پیوستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور از روزهای آغازین آذر ماه آغاز می‌شود و تیم فوتبال امید صبای قم در کنار 11 تیم مدعی آماده کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر امید می‌شود.

امیدهای صبای قم در آستانه فصل جدید لیگ برتر امید دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند و بعد از اینکه سرمربی فصل گذشته خود را به دلایل مختلف از دست دادند، سه بازیکن شاخص فصل گذشته خود را نیز در این فصل به همراه ندارند چرا که محدودیت سنی این بازیکنان به پایان رسیده است.

محمدرضا وفایی، محمد عرب‌خراسانی و سید مجتبی مبینی‌پور سه بازیکن شاخص و اصلی تیم فوتبال امید صبای قم در سال‌های اخیر که در تیم‌های رده‌های سنی مختلف پایه فوتبال قم بازی کرده‌اند، در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید همراه صبای قم نبوده و در ترکیب تیم بزرگسالان صبا و در جمع شاگردان عبدالصمد مرفاوی حضور دارند.

تیم فوتبال امیدهای صبای قم در سال 90 نخستین بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور یافت و با سرمربیگری سید محسن بابامیری توانست در بین 13 تیم لیگ برتری رتبه هشتم را به خود اختصاص دهد اما امسال این تیم بابامیری را در کادر فنی خود نمی‌بیند.

البته این مربی از آغاز تمرینات برای حضور موفق در فصل جدید لیگ برتر امید در رأس کادر فنی صبای قم حضور داشت اما به دلیل مشکلات مالی از کادر فنی صبا کناره‌گیری کرد و هم‌اکنون حسین گنجیان و ‌هادی رنجبر مربیان صبا هستند.

تیم فوتبال امید صبای قم این هفته در دیداری تدارکاتی در راه کسب آمادگی حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم بزرگسالان صبای قم رفت تا این دیدار محکی جدی برای بازیکنان این تیم باشد اما در پایان با نتیجه پنج بر یک مغلوب شد.

در این بازی ابتدا عباس طهماسبی در نیمه نخست دروازه تیم بزرگسالان صبا را گشود اما در ادامه مجید هوتن و میلاد سلیمان فلاح گل‌های تیم بزرگسالان را به ثمر رساندند تا 45 دقیقه اول بازی هر دو تیم با برتری دو بر یک شاگردان مرفاوی به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم بزرگسالان صبا توسط بهمن طهماسبی، محسن بیات و ابوالفضل ابراهیمی سه بار دیگر به گل رسید تا در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم به پایان برسد و امیدهای صبا بیش از پیش به نقاط ضعف خود برای حضور موفق مقابل حریفان پی ببرند.

انتهای پیام/78002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول