اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر پنجم مسابقات رنکینگ اسنوکر کشور

برگزاری مسابقات مستمر بیلیارد در خراسان رضوی ضروری است

خبرگزاری فارس: نفر پنجم مسابقات رنکینگ اسنوکر کشور اظهار داشت: لازمه پیشرفت یک بازیکن بیلیارد، تمرین در شرایط استاندارد و انجام مسابقات مستمر است.

برگزاری مسابقات مستمر بیلیارد در خراسان رضوی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، میلاد کاشانی که به عنوان یکی از نمایندگان استان در اولین دوره مسابقات اسنوکر جایزه بزرگ کشور در تهران حضور دارد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مسابقات که روز 28 آبانماه سالجاری برگزار می‌شود، بازی‌های سختی را پیش رو دارم اما با توجه به اینکه از حدود یک ماه پیش هر روز بین چهار تا شش ساعت تمرین می‌کنم امیدوارم در رقابت پایانی حضور داشته باشم.

وی با بیان اینکه مسابقات انفرادی قهرمانی استان سالی یکبار با فاصله زمانی کمی از مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای کسب موفقیت در مسابقات کشوری باید بازیکنان برتر استان در یک سالن اختصاصی با امکانات مناسب زیرنظر مربی تمرین داشته باشند.

کاشانی که با باشگاه بیلیارد کیوبال مشهد در دو دوره گذشته لیگ باشگاههای استان مقام اول را کسب کرده است، عنوان کرد: مسئولان هیئت قول در اختیار قراردادن سالن کوهسر و انجام تمرینات مستمر بازیکنان تیم استان را داده اند، که این امر تا کنون عملی نشده است.

این بازیکن بیلیارد خراسان رضوی که یکبار نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده است، گفت: بعد از استان تهران، مشهد بیشترین بازیکن شاخص بیلیارد کشور را دارد و امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان شرایط پیشرفت این ورزش مهیا شود.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول