اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

دانش‌آموزان برتر پسر قزوینی تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: 57 دانش‌آموز برتر پسر استان قزوین که در سال‌جاری موفق شده بودند رتبه‌های برتر علمی و پژوهشی را کسب کنند، تجلیل شدند.

دانش‌آموزان برتر پسر قزوینی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این مراسم که در سالن کوثر قزوین برگزار شد، احمد عجم استاندار قزوین، جعفر حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونان آموزش و پرورش حضور داشتند.

در این همایش از علیرضا فرهادی مهم‌ترین چهره نخبه استان که در جریان مسابقات المپیاد جهانی کامپیوتر توانسته بود عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد،‌ تجلیل شد.

همچنین در این همایش از دانش‌آموزان پسر برتر کنکور سراسری که توانسته بودند رتبه زیر یک‌هزار را از آن خود کنند نیز به همراه دانش‌آموزان برتر مسابقات کارگاهی و آزمایشگاهی و نفرات برتر جشنواره خوارزمی تجلیل شد.

در این همایش مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دانش‌آموزان با آوردن رتبه‌های برتر در کنکور سطح علمی استان قزوین را بالا برده و کیفیت و کمیت دانشگاه‌های انتخاب شده ارتقا پیدا کرده است.

جعفر حبیبی تصریح کرد: باید از استعدادهای دانش‌آموزان قزوینی به بهترین شکل استفاده شود و زمینه‌های کشف تمام استعدادهای استان قزوین را فراهم کرد.

در این مراسم استاندار قزوین نیز با اشاره به شناخت استعدادها به عنوان راهی برای کشف علم اشاره کرد و گفت: با آماده کردن زیرساخت‌های مناسب و هموار کردن راه برای دانش‌آموزان و رفع موانع می‌توانیم به درجات عالی از علم برسیم تا در آینده چهره‌های نخبه بیشتری را در استان شاهد باشیم.

احمد عجم تأکید کرد: دانش‌آموزان باید همواره در جامعه الگو باشند تا در آیند قزوین و کشور خود را به پیشرفت‌های بزرگ برسانند تا در جهان، ایران به قدرت علمی تبدیل شود.

انتهای پیام/77004/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول