اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

حفاظت از دستاوردهای خون شهدا در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: در آستانه ورود به ماه محرم استاندار خراسان رضوی با تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران استان دیدار کرد.

حفاظت از دستاوردهای خون شهدا در گرو تبعیت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزانمهر ظهر امروز هدف از انجام این دیدارها در نخستین روزهای خدمتش در خراسان رضوی را ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و استفاده از دعای خیر و رهنمودهای آنان برای انجام هرچه بهتر وظایف خود عنوان کرد.

وی افزود: عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و و ظیفه مسئولان تداوم بخشیدن به راه پرافتخار و آرمان‌های این عزیزان همراه با آحاد جامعه است.

وی ادامه داد: مسئولیتها به مثابه امانتهایی است که برای مدتی محدود نزد مسئولان به ودیعه گذاشته شده و پاسداری از این امانتها تنها با خدمتگزاری هرچه بهتر میسر می شود.

استاندار خراسان رضوی فرزند صالح را از بزرگ‌ترین نعمت های الهی توصیف و اضافه کرد: شهدا مصداق واقعی این مفهوم هستند و حضور و کسب فیض از محضر خانواده های آنان برای مسئولان و قشرهای مختلف مردم ضروری ست.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) درباره اهمیت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی تاکید کرد: تبعیت همراه با بصیرت از مقام معظم رهبری را ضامن اقتدار و سربلندی کشور و حفظ دستاوردهای خون شهدا می دانیم.

فروزان مهر ادامه داد: همه ما باید در شرایط کنونی که کشور با تهدیدهای همه جانبه دشمنان مواجهه است؛ رفتاری منطبق بر منویات و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشته باشیم.

رجبعلی دهنوی پدر دو شهید و یک جانباز دفاع مقدس نیز در این دیدار پاسداشت خون شهدا را منوط به پیروی از ولایت فقیه دانست و گفت: از مسئولان انتظار می رود تا از فرصت خدمتگزاری با قدم, قلم و رفتار صحیح خود حداکثر استفاده را بنمایند.

وی ادامه داد: خداوند را به خاطر نعمت خدمتگزارانی ارزشی و صالح سپاس گزاریم و برای توفیق هرچه بیشتر آنان دعا می کنیم.

علیرضا شجاعی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی نیز که استاندارخراسان رضوی درمنزل او حضور یافته بود؛ توجه مسئولان به ایثارگران را سبب دلگرمی بیشتر و ایفای بهتر رسالتشان دانست.

انتهای پیام/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول