اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست الوند همدان:

استقلالی‌ها خوش شانس بودند که تنها 3 گل خوردند

خبرگزاری فارس: سرپرست الوند همدان در پایان بازی با استقلال اهواز گفت: ما باید بیشتر از این‌ها گل می‌زدیم و استقلالی‌ها واقعاً خوش شانس بودند که تنها سه گل خوردند.

استقلالی‌ها خوش شانس بودند که تنها 3 گل خوردند

ابراهیم محمودی در پایان بازی الوند مقابل استقلال اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بازی خوبی بود ما باید بیشتر از این‌ها گل می‌زدیم، باز هم توپ‌های ما به گل نرفت ولی بچه‌ها خوب بازی کردند.

وی افزود: ما در این بازی تنها برای سه امتیاز به میدان آمده بودیم و با توجه به شکست هفته گذشته برابر گل‌گهر سیرجان در این دیدار محکوم به برد بودیم و تمرینات منظم و خوبی در طول هفته انجام دادیم تا بتوانیم این بازی خوب را انجام دهیم، بازیکنان در این بازی تشنه برد بودند و از ابتدای مسابقه این را ثابت کردند.

سرپرست الوند همدان گفت: با سوت آغاز مسابقه بازیکنان ما همه روی دروازه استقلال اهواز یورش بردند و اصلاً استقلال اهواز چیزی برای این بازی نداشت و ابتکار عمل بازی کاملاً در دستان ما بود؛ در 30 دقیقه ابتدای مسابقه چهار تا پنج موقعیت را از دست دادیم، استقلالی‌ها واقعاً خوش شانس بودند که تنها سه گل خوردند.

وی اضافه کرد: در این مسابقه هفت تا هشت موقعیت 100 درصد گلزنی را از دست دادیم، دو گل هم زدیم اما آفساید شد، اما روند کار و سبک بازی تیم بسیار زیبا بود، یک بازی کاملاً روان و زیبا با گرفتن سه امتیاز شیرین که این را تقدیم مردم خوب همدان و هواداران خود می‌کنیم.

محمودی همچنین با بیان اینکه به سه امتیاز این بازی احتیاج بسیاری داشتیم، ابراز کرد: شرایط در لیگ دسته اول بسیار سخت است و در این فصل سخت‌تر هم شده است، با سقوط چهار تیم از جدول 14 تیمی، هیچ تیمی نمی‌تواند با خیال آسوده بازی‌ها را دنبال کند و بازی‌ها را ساده بگیرد و در شرایط امن بماند.

وی درباره حساسیت بازی‌ها به خبرنگار فارس گفت: حساسیت بازی‌ها هرچه به پایان لیگ دسته اول نزدیک‌تر شویم قطعاً بیشتر می‌شود و امتیازگیری سخت‌تر و ما باید از همین هفته‌ها امتیازات را جمع کنیم.

سرپرست الوند درباره داوری بازی هم گفت: داور خوب بود و قضاوت بدی نداشت ولی نیمه دوم اشتباهاتی را انجام داد.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول