اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی بناب:

دشمنان تلاش دارند قبح برخی مسائل را بشکنند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی بناب گفت: دشمنان با تمام وجود سعی دارند قبح برخی مسائل را بشکنند، اما مردم باید بیشتر مراقب توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنها بوده و با نیروی انتظامی همکاری کنند.

دشمنان تلاش دارند قبح برخی مسائل را بشکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش شامگاه امروز در همایش مشترک هیئات مذهبی، انجمن اسلامی، هیئت امنای مساجد و مداحان شهرستان بناب اظهار کرد: دشمنان با تمام وجود دنبال ترویج ناهنجاری‌ها و بی‌بندوباری در کشور هستند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی آماده برقراری امنیت برای مردم و عزاداران در طول ایام ماه محرم است؛ افزود: دشمنان با تمام وجود سعی دارند قبح برخی مسائل را بشکنند، اما مردم باید بیشتر مراقب توطئه‌ها و نقشه‌های شوم آنها بوده و با نیروی انتظامی همکاری کنند.

سلطانی‌وش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم نیز گفت: با تلاش مسئولان و همراهی مردم، مسائل خرافی و وهن‌آلود در مراسمات عزاداری محو شده است و امیدواریم در مراسم عزاداری ماه محرم شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی بناب در ادامه خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای برقراری نظم و امنیت و همچنین عدم بروز مشکل ترافیکی در طول ایام عزاداری اندیشیده شده و نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت مردم شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول