اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شهرداری مشهد:

30 هزار مسکن ارزان قیمت برای حاشیه‌نشینان شهر مشهد ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شهرداری مشهد گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری در مدیریت هوشمند، توانمندسازی مردم است که برای حاشیه‌نشینی شهرداری زمینی را برای ساخت بیش از 30 هزار مسکن ارزان‌قیمت آماده کرده است.

30 هزار مسکن ارزان قیمت برای حاشیه‌نشینان شهر مشهد ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی حامدمقدم ظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره مدیریت سلامت اداری با شرکت بیش از 60 دستگاه ملی و استانی توسط دادگستری برگزار شد و شهرداری مشهد در بخش خدمات عمومی رتبه نخست را کسب کرد.

سخنگوی شهرداری مشهد افزود: همچنین شهرداری مشهد جزء یکی از پنج دستگاه برتر کشور در سلامت پیشرو دستگاه‌های اداری کشور شناخته شد و برخی از اهداف شرکت شهرداری مشهد در این جشنواره استفاده از تجربیات سایر سازمان‌ها، ارزیابی از کارکرد شهرداری مشهد و هویت بخشی به سازمان بوده است.

حامدمقدم خاطرنشان کرد: نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های سراسر کشور با 12 محور برگزار شد و 330 شهرداری حضور داشتند و شهرداری مشهد در تمام محورها توانست بالاترین امتیاز را کسب کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر شهرداری مشهد میزبان شهرداری ارومچی چین است و مذاکراتی میان دو شهرداری مانند اجرای پرواز مشهد ارومچی برای تسهیل رفت و آمد مردم انجام شده است.

سخنگوی شهرداری مشهد با اشاره به کمک دولت به شهرداری مشهد گفت: شهرداری شرایط دولت را در مشکلات ارزی به وجود آمده درک می‌کند و انتظارات ما متناسب با شرایط شکل می‌گیرد و استاندار خراسان‌رضوی در بازدید از بافت‌های فرسوده اطراف حرم قرار بر همکاری داشتند.

حامدمقدم در ارتباط با کناره‌گیری شهردار مشهد اظهار کرد: ما اقدامات و حرکاتی برای استمرار حضور دنبال نمی‌کنیم و تمایل شهردار مشهد برای باقی ماندن در سمت بنا به نظر مردم است.

وی با اشاره به حفاری‌های سطح شهر خاطرنشان کرد: شهرداری سامانه مکانیزی حفاری سطح شهر را دارد که تمام حفاری‌ها با نظم و نگاه مکانیزه انجام شود.

سخنگوی شهرداری مشهد در ارتباط با تامین اعتبار خط دو قطار شهری متذکر شد: شهرداری مشهد در پی وصول اعتبار برای خط دو قطار شهری مشهد است و نمایندگان مردم در مجلس نیز این موضوع را پیگیری می‌کنند البته بخشی از اعتبار که برعهده شهرداری بوده تامین شده است.

حامدمقدم با اشاره به حاشیه‌نشینی گفت:  حاشیه‌نشینی موضوعی نیست که شهرداری به تنهایی رسیدگی کند، اما یکی از سیاست‌های شهرداری در مدیریت هوشمند، توانمندسازی مردم است که در این ارتباط شهرداری زمینی را برای ساخت بیش از 30 هزار مسکن ارزان قیمت آماده کرده است.

انتهای پیام/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول