اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای مرکز قم:

«خط عاشقی» از رادیو قم روی آنتن می‌رود

خبرگزاری فارس: معاون صدای صدا و سیمای مرکز قم گفت: «خط عاشقی» عنوان برنامه 60 قسمتی است که از اول محرم تا آخر صفر به روی آنتن می‌رود.

«خط عاشقی» از رادیو قم روی آنتن می‌رود

حمید قربانی‌جم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم اظهار کرد: به همین مناسبت رادیو قم برنامه‌هایی را برای پخش در ایام محرم پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه «روایت رستگاری» در قالب 45 برنامه شش دقیقه‌ای به روی آنتن رادیو قم می‌رود، تصریح کرد: این برنامه به حرکت کاروان امام حسین (ع) از مکه به کربلا می‌پردازد و وقایع این دوران را واکاوی می‌کند. 

معاون صدای صدا و سیمای قم با تاکید بر اینکه «خط عاشقی» عنوان برنامه 60 قسمتی است که از اول محرم تا آخر صفر به روی آنتن می‌رود خاطر نشان کرد: این برنامه به عاشقی و دلدادگی شهدا نسبت به امام حسین (ع) می‌پردازد.

قربانی‌جم به پخش ویژه برنامه «اینجا کربلاست» در ایام سوگواری امام حسین (ع) اشاره و اظهار کرد: این برنامه 13 قسمتی از ساعت 17 به مدت سه ساعت با اجرای یاوری و احمدپور پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: معرفی مساجد و هیئات، پیرغلامان، نمایش کوتاه، کارشناسی و معرفی دست‌اندرکاران ساخت ضریح جدید امام حسین(ع) بخش‌هایی از برنامه رادیویی «اینجا کربلاست» را تشکیل می‌دهد.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز قم به پخش برنامه 13 قسمتی «تعزیه رادیویی» با موضوع عاشورا اشاره و تصریح کرد: برنامه عزاداری هیئت رزمندگان اسلام هر شب به طور مستقیم با سخنرانی دکتر رفیعی و مداحی سید مهدی میرداماد از رادیو قم پخش می‌شود.

قربانی جم همچنین به پخش 13 برنامه سخنرانی حجج الاسلام دکتر رفیعی، حاج انصاریان و میرباقری اشاره و خاطر نشان کرد: این برنامه از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 به روی آنتن رادیو قم می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه «فرات بی آب» صبح روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به روی آنتن می‌رود، خاطر نشان کرد: این برنامه به طور مستقیم پخش می‌شود و به بیان گزارشی از حضور دسته‌های عزاداری در حرم مطهر می‌پردازد.

انتهای پیام/78008/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول