اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری:

کادر فنی تیم استقلال ساری حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری گفت: کادر فنی تیم همچنان مورد حمایت مدیریت باشگاه قرار می‌گیرند.

کادر فنی تیم  استقلال ساری حمایت می‌شود

محمدحسن محمدی کیادهی پس از شکست تیمش مقابل استیل آذین تهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان کرد: این کادر مورد حمایتم است و در صورت صعود و یا سقوط تا آخر حفظ می‌شوند.

وی افزود: تیم استقلال با بازیکنان جوان و کاملا بومی روانه لیگ شد و با توجه به ارائه بازی خوب در برابر حریفان بازنده می‌شوند.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری تصریح کرد: در بازی مقابل استیل آذین هم اگر شانس با تیم ما یار بود حداقل می‌توانستیم با یک امتیاز روانه ساری شویم.

محمدی کیادهی افزود: در حال حاضر پیروزی برای تیم استقلال ساری طلسم شده و به جز یک برد در همان هفته نخست بازیکنان در دیگر مسابقات موفق نبودند.

وی اذعان کرد: با یک پیروزی فکر می‌کنم بین بازیکنان شوک وارد شود تا از بحرانی که تیم و بازیکنان قرار دارند به طور کلی خارج شود.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری یادآور شد: دو تیم استقلال ساری و استیل‌آذین تهران به هیچ عنوان قابل مقایسه با هم نیستند، زیرا مدیریت تیم استیل‌آذین برای صعود این تیم هزینه‌های زیادی متقبل شدند.

وی گفت: در حال حاضر در چند نقطه با ضعف بازیکن مواجه هستیم که در نیم‌فصل قصد داریم چند بازیکن خوب به ویژه در خط حمله جذب کنیم.

محمدی کیادهی در پایان افزود: درست است که تیم در انتهای جدول جای دارد اما به هیچ عنوان نخواهیم گذاشت که استقلال ساری به لیگ پایین‌تر سقوط کند.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه همای تهران مقابل میزبان خود استیل‌آذین 2 بر یک مغلوب شد.

استقلال ساری هم‌اکنون با پنج امتیاز در رده 14 جدول جای دارد.

انتهای پیام/86005/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول