اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر رفاه خبر داد

تشکیل شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت رفاه در استان‌ها

خبرگزاری فارس: معاون رفاه وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از تشکیل شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت رفاه در استان‌ها خبر داد.

تشکیل شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت رفاه در استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان‌شمالی، سیدعبدالله عمادی در دیدار با استاندار خراسان‌شمالی گفت: تشکیل شورای هماهنگی، سبب تعامل بیشتر و اجرای بهتر اهداف وزارتخانه شده است.

وی افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی وزارتخانه‌ای است که از قبل تولد تا بعد از مرگ افراد با آنان مرتبط است.

عمادی تصریح کرد: با تشکیل این شورا در استان‌ها و ایجاد تعامل بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط به این وزارتخانه، خدمات بهتری به مردم ارائه شده است.

وی درباره سفر معاونان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به استان‌ها تصریح کرد: بررسی عملکرد یک ساله دستگاه‌های زیرمجموعه و ایجاد شتاب بیشتر برای خدمت به مردم به خصوص در ماه‌های آخر دولت دهم از جمله این اهداف این سفرها است.

محمود احمدی‌بیغش، استاندار خراسان‌شمالی نیز در این دیدار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی‌شدن بخشی از مصوبات سفر ایشان به خصوص در ماه‌های آخر دولت فعلی، خواستار توجه جدی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی به مصوبات مربوط به این سفر شد.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین با حضور در منزل یکی از مددجویان بهزیستی بجنورد ضمن گفت‌وگویی صمیمانه به بررسی وضعیت خانواده مددجو پرداخت.

در این بازدید که مدیران دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه نیز حضور داشتند دستورات لازم برای رفع مشکلات مددجو و چهار فرزند معلول آن داده شد.

عمادی همچنین از مرکز نگهداری نوجوانان بی سرپرست و بد سرپرست طنین احسان بجنورد بازدید و ضمن گفت‌وگو با فرزندان مهر بهزیستی مقیم مرکز به بررسی مشکلات پرداخت.

انتهای پیام/63001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول