اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد کشور:

سرباز اقتصادی رهبر انقلاب هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد کشور گفت: در دوران جنگ اقتصادی به عنوان سربازان اقتصادی رهبر انقلاب در میدان هستیم.

سرباز اقتصادی رهبر انقلاب هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسلم میرزایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه رقابت‌های فوتسال یادواره شهدای مهر اقتصاد کشور که در قم برگزار شد، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای توسعه ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رقابت‌ها عنوان داشت: نگاهی به وضعیت امروز کشور در مقابل هجمه دشمنان بیگانه نشان می‌دهد که در جنگ اقتصادی قرار داریم و به عنوان سربازان اقتصادی رهبر معظم انقلاب با صلابت در صحنه و میدان هستیم.

رئیس اداره کل حقوقی بانک مهر اقتصاد کشور افزود: یکی از لازمه‌های بحث اقتصادی داشتن توان و نیروی جسمانی بسیار خوب است و برای این منظور بانک مهر اقتصاد برنامه‌های متنوعی را در این زمینه پیش‌بینی کرده که یکی از آنها برگزاری رقابت‌های فوتسال است.

وی مزین شدن برگزاری این رقابت‌ها با عنوان یادمان شهدای مهر اقتصاد کشور را بسیار ارزشمند توصیف کرد و ابراز داشت: شش تن از شهدای گرانقدر ما از عزیزانی هستند که بانک مهر اقتصاد کشور به آنها افتخار می‌کند و امروز این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا برگزار می‌شود.

میرزایی اضافه کرد: ارتقای سلامتی و تزریق روحیه شادابی و نشاط به کارکنان خدوم و پرتلاش بانک مهر اقتصاد با هدف افزایش روحیه سازمانی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات فوتسال یادمان شهدای مهر اقتصاد کشور است.

وی برگزاری این رقابت‌ها را زمینه نزدیک شدن دل‌های کارکنان بخش‌های مختلف بانک مهر اقتصاد به یکدیگر دانست و بیان داشت:‌ فعالان در بانک مهر اقتصاد کشور جمعی بسیجی هستند که در عرصه‌های مختلف از جمله ورزش همیشه فعالیتی چشمگیر دارند.

رقابت‌های فوتسال یادواره شهدای مهر اقتصاد کشور در گروه دوم مرحله مقدماتی از امروز با جدال هشت تیم مدعی از استان‌های مختلف به میزبانی بانک مهر اقتصاد استان قم در سالن شهدای دفاع مقدس مجموعه ورزشی نخلستان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) قم آغاز شد.

انتهای پیام/78002/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول