اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

عفاف و حجاب روی کاغذ ترویج نمی‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها در حوزه حجاب و عفاف تنها با ماندن روی کاغذ تحقق عینی پیدا نمی‌کند بلکه در این زمینه باید یک شکل عملیاتی از تصمیمات را شاهد باشیم.

عفاف و حجاب روی کاغذ ترویج نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در کارگروه بانوان و خانواده استان اردبیل اظهار داشت: ما تنها با نشستن و برخاستن‌ها و تشکیل جلسات و بالا بردن تعداد آن نمی‌توانیم امیدوار باشیم که فرهنگ عفاف و حجاب تقویت شده و توسعه یابد بلکه ضرورت دارد با حمایت‌های مستمر و هدف‌گذاری‌های صحیح به تصمیمات رنگ و لعاب عملیاتی ببخشیم.

وی به برگزاری جلسات مختلف حجاب و عفاف در استان با محوریت حرکت شورای انقلاب فرهنگی و عهده‌داری مسئولیت توسط 24 دستگاه تصریح کرد: ما امسال براساس دو محور برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم که محور اول تدوین سند فرا دستی در این حوزه است که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای ملی حجاب و عفاف تحکیم بنیان خانواده در دستور کار می‌باشد.

رئیس کمیته تخصصی حجاب و عفاف استان اردبیل خاطر نشان کرد: البته در این حوزه ورودی هنرمندانه و براساس ارزش‌مداری و محتواخوانی مد نظر و ملاک کار بوده که انتظار می‌رود این روند با توسعه و تقویت مبانی ارزشی همراه باشد.

ستوده در ادامه سخنان خود اضافه کرد: البته در برگزاری جلسات سعی کردیم واگذاری مسئولیت‌ها و انجام آنها با نگاه هم‌افزایی و همپوشانی صورت بگیرد که در این زمینه بهترین راه سیاست‌گذاری درست و استفاده از نظرات نخبگان است.

وی یکی از اولویت‌ها را عملیاتی کردن تصمیمات و فعالیت‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های متعدد اعلام کرد و ادامه داد: البته در این ارتباط تلاش مضاعفی را انجام می‌دهیم تا با بومی‌سازی بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات کارها و امور مربوط به حجاب و عفاف بر محوریت نگاه منطقه‌ای و استانی اتفاق بیفتد.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به طراحی برنامه گل یاس و رویکرد برنامه‌محوری در اقدامات برخلاف نگاه دستگاه‌محوری در گذشته بیان کرد: درخواست ما این است که استاندار اردبیل با رویکرد کلان‌نگری که دارند در تحقق و جهت‌دهی بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها و راهبردها یاریگر ما باشند.

ستوده همچنین نگاه این کارگروه را نگاه برنامه‌محور براساس محتوا و شکل عملیاتی و اجرایی دانست و یادآور شد: ما با سیاست‌گذاری‌های کوتاه مدت در حوزه حجاب و عفاف نمی‌توانیم به جایی برسیم.

انتهای پیام/62001 /ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول