اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات رامهرمز خبر داد

اعزام 100مبلغ به شهر و روستاهای رامهرمز

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز از اعزام 100مبلغ مذهبی در ایام محرم به شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

اعزام 100مبلغ به شهر و روستاهای رامهرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند عصر امروز در همایش هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: این مبلغان برای ترویج و تبیین معارف دینی و مسائل مذهبی در ایام محرم و نیز سخنرانی در مجالس سوگواری حضرت اباعبد الله الحسین (ع) تا قبل از آغاز ماه محرم به مناطق مختلف اعزام خواهند شد.

به گفته وی، برای مبلغان زن و مرد تاکنون دو دوره تخصصی مجزا ویژه تبلیغ با حضور حجت‌الاسلام مرتضی وافی معاون فرهنگی مسجد جمکران در اداره کل تبلیغات اسلامی رامهرمز برگزار شده است.

حسینوند تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی نسبت به برگزاری جلسات سخنرانی در ماه محرم برای جوانان اهتمام جدی به عمل آورند و از خطیبان توانا و اندیشمند بهره ببرند.

وی همچنین با اشاره به ارزش و اهمیت برپایی عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، گفت: گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه ما باعث خنثی کردن ترفندهای فرهنگی دشمنان خواهد شد.

در همایش مقرر شد هیئت‌های مذهبی شهرستان در ایام ماه محرم و صفر ضمن پرهیز از بدعت‌های نابجا، رعایت شرع و عرف را در برگزاری مراسم عزاداری بنمایند و با افزایش صدای سیستم‌های صوتی خود مزاحمت برای مردم ایجاد نکنند.

انتهای پیام/2247 /ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول