اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محرم امسال

1200 روحانی در مساجد استان همدان تبلیغ دین می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال یک‌هزار و 200 روحانی برای تبلیغ به مساجد استان همدان اعزام می‌شوند.

1200 روحانی در مساجد استان همدان تبلیغ دین می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه بعد از ظهر امروز در همایش روحانیون نهاوند اظهار کرد: اعتماد مردم به روحانیون در همه دوره‌ها و زمان‌ها یکی از سرمایه‌های ارزشمند معنوی و اجتماعی آنهاست بنابراین روز به روز بر این اعتماد و با ایجاد ارتباط معنوی و حتی عاطفی و اجتماعی افزوده می‌شود.

وی پیروزی انقلاب و بقای آن را منوط به همین ارتباط معنوی و عاطفی بین مردم و روحانیون دانست و افزود: زمانی که حضور مردم در مساجد به ویژه جوانان هر روز بیشتر از روز قبل باشد آن زمان می‌توان گفت که روحانی در کارش و در مأموریتش موفق عمل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: روحانیون باید از گفته‌های طولانی و بیان مطالب تکراری پرهیز کنند و با ایراد سخنرانی‌های کوتاه اما پرمعنی روز به روز بر تعداد مخاطبان خود بیافزایند.

وی ماه محرم را ماه بصیرت و آزادگی دانست و افزود: یک‌هزار و 200 روحانی و مبلغ امسال در ماه محرم با اعزام به مناطق مختلف استان مردم را با اهداف قیام عاشورا بیشتر آشنا می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز ماه محرم را ماه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: حضرت امام حسین (ع) برای برپایی این فریضه الهی از همه هستی خویش گذشت و این مهم‌ترین درس عاشوراست.

حجت‌الاسلام حسین گروسی با اشاره به اعزام 180 روحانی و مبلغ در نهاوند در ایام ماه محرم افزود: در سطح شهرستان نهاوند 240 مسجد وجود دارد.

وی از ساخت 19 خانه عالم در روستاهای نهاوند خبر داد و ابراز کرد: 14 روحانی در 14 خانه عالم مستقر شده‌اند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند به برگزاری بیش از ده‌ها برنامه در هر روز از ایام محرم خبر داد و افزود: محوریت همه برنامه‌ها حضور گسترده جوانان در مساجد، هیئت‌ها و تکیه‌هاست پس باید برای اجرای هرچه پربارتر مراسم، روحانیون مطالعات کافی و وافی را داشته باشند.

انتهای پیام/89016/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول