اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

دانشجویان در قبال اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با اشاره به رهنمود رهبر معظم انقلاب برای توجه به اقتصاد مقاومتی، وظیفه دانشجویان برای تحقق منویات رهبری در این زمینه سنگین عنوان کرد.

دانشجویان در قبال اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا مجدی عصر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشجویی و کسب علم و معرفت یک عبادت بزرگ در دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت نیازمند ارتقای علمی کشور هستیم،‌ افزود: دانشجویان در این راستا برای دستیابی به علم و دانش تلاش بیشتر کرده تا این مهم بیش از پیش تحقق یابد.

مجدی در عین حال پیشرفت کشور طی سال‌های اخیر در عرصه‌های مختلف علمی را برشمرد و گفت: تمام این پیشرفت‌ها مرهون تلاش متخصصان و کارشناسان حوزه‌های مختلف که با ایمان و اعتقاد رقم خورده است.

وی دانشجویان را سرمایه عظیم و ذخیره راهبردی نظام برای شکل دهی به آینده ممتاز و پرفروغ کشور برشمرد و تصریح کرد: پتانسیل دانشجویی، یک حرکت قوی، با انگیزه، با نشاط، بالنده و پرتوان و در عین حال مؤمن، متعهد برای دستیابی به آرمان‌های نظام اسلامی است.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی هم در این مراسم با اشاره به اهمیت روز دانشجو و شهادت دانشجویان پیرو خط امام گفت: امروز دانشجویان کشورمان نیز با فراگرفتن علم و دانش در واقع ادامه دهنده راه شهدا هستند.

محمد بی‌باک اظهار کرد: دانشجویان در روز 16 آذر با اعتقادی که داشته در مقابل رژیم ایستاده و بصیرت خود را به اثبات رساندند.

وی از 16 آذر به عنوان مظهر آرمانخواهی، حق‌طلبی، پایداری و از خودگذشتگی دانشجویان ایرانی برای حفظ استقلال و اثبات اراده و توان مردم ایران در تضمین پیشرفت و تعالی جامعه یاد کرد.

بی‌باک همچنین بر تلاش دانشجویان برای توسعه و پیشرفت علمی کشور تاکید کرد و گفت: نیروهای جوان و با استعدادی در دانشگاه‌ها وجود داشته که با پیوند علم و معرفت نقش خود را در عرصه توسعه علمی کشور به شایستگی ایفاء کرده‌اند.

به گزارش فارس، در این مراسم از دانشجویان برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

این همایش با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول