اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایلام:

تعامل ارزنده‌ای بین پلیس و مردم ایلام وجود دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تعامل ارزنده‌ای بین پلیس و مردم ایلام وجود دارد که یکی از علل آن کارکرد خوب رسانه‌های استان است.

تعامل ارزنده‌ای بین پلیس و مردم ایلام وجود دارد

به خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: پل ارتباطی خوبی بین مجموعه پلیس و مردم توسط خبرنگاران استان ایلام ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در مدت کوتاهی که فرصت خدمتگزاری در استان ایلام نصیب ما شده این مهم به درستی دیده شده که جای تقدیر و تحسین دارد.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: بارها مصاحبه‌های مطبوعاتی و اختصاصی با خبرنگاران رسانه‌های فعال استان ایلام برگزار شده که نتایج مثبتی در جامعه داشته است.

دولتی تصریح کرد: موارد و نکاتی که پلیس نیازمند اطلاع‌رسانی به مردم بوده توسط رسانه‌های فعال و کوشای ایلام منتشر و منعکس شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: اعتقاد فرماندهی انتظامی استان ایلام این است که اصحاب رسانه می‌توانند بار عظیمی را از روی دوش نیروی انتظامی بردارند.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی انجام شده توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه بی‌بدیل بوده که جای تقدیر و تحسین فراوان دارد.

این فرمانده انتظامی ایلام اضافه کرد: فرهنگ‌سازی انجام شده توسط رسانه‌های فعال استان در واقع مانند یک نوع عملیات اجرایی نیروی انتظامی بوده است.

دولتی با اشاره به اینکه جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر شود، تصریح کرد: در حقیقت خبرنگاران نیروی بسیار خوبی برای نیروی انتظامی هستند.

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول