اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

صحت عمل ماموران متخلفان را ناکام گذاشت

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: صحت عمل ماموران انتظامی شهرستان‌های زرندیه، دلیجان و کمیجان تعدادی از مجرمان را که با پرداخت رشوه قصد فرار از قانون داشتند، ناکام گذاشت.

صحت عمل ماموران متخلفان را ناکام گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی علی دستور اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان زرندیه یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر را دستگیر و متهم برای فرار از قانون مبلغ 440 هزار تومان به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد داد که ماموران وظیفه‌شناس ضمن رد مبلغ پیشنهادی متهم را دستگیر و به یگان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در پی کشف مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی و تعدادی تجهیزات ماهواره در بازرسی از یک واحد صنفی کارگاه خیاطی و پرده‌دوزی در دلیجان نیز متصدی واحد مربوطه مبلغ دو میلیون ریال رشوه به یکی از ماموران پیشنهاد داد که مامور وظیفه‌شناس موضوع را صورتجلسه و متهم را دستگیر کرد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین افزود: ماموران یگان امداد کمیجان دو توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و رشوه 300 هزار تومانی آنان را با تنظیم صورتجلسه ضمیمه پرونده وی کردند.

انتهای پیام/187001/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول