اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس خبر داد

رد رشوه توسط ماموران انتظامی فارس

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس از رد رشوه 86 میلیون و 650 هزار ریالی توسط ماموران انتظامی فارس در سه عملیات جداگانه خبر داد.

رد رشوه توسط ماموران انتظامی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، ناصر کشاورز اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کازرون فردی را که در آن شهرستان اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کرد شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را دستگیر کردند.

وی افزود: این فرد برای اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت 30 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران کرد که ماموران صحیح‌العمل ضمن رد رشوه مراتب را به منظور انعکاس به مقام قضایی صورتجلسه کردند.

این مسئول ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران اکیپ گشت خودرویی پلیس راه شیراز ـ کازرون به یک پژو پارس مظنون شدند و پس از متوقف‌کردن خودرو در بازرسی از آن 72 گرم شیشه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: این قاچاقچی برای اغفال مامور و رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت 50 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه کرد که آنان ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورتجلسه کردند.

کشاورز بیان کرد: ماموران پاسگاه دولت آباد فرماندهی انتظامی داراب نیز پس از آنکه از طریق گزارش‌های مردمی مطلع شدند یک بونکر حامل گازوئیل قاچاق در مسیر زرین دشت ـ دولت آباد در حال حرکت است با استقرار در طول مسیر کامیون، آن را متوقف کردند.

این مسئول در ادامه گفت: ماموران در بازرسی از کامیون متوجه شدند که این بونکر حامل 3 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق است.

وی گفت: پس از دستگیری راننده خوردو، وی به منظور اغفال مامور و فرار از چنگال قانون اقدام به پرداخت 6 میلیون و 650 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران می‌کند که این ماموران صحیح‌العمل نیز ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورتجلسه کردند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول