اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

آمادگی اکیپ‌های راهداری برای فصل زمستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان از آمادگی 22 اکیپ راهداری در حوزه استحفاظی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان برای فصل زمستان خبر داد.

آمادگی اکیپ‌های راهداری برای فصل زمستان

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برای اجرای بهتر عملیات راهداری زمستانی امسال، 22 اکیپ در عملیات راهداری زمستانی در محورهای استان آمادگی کامل دارند.

وی افزود: فعالیت‌های راهداری امسال با حضور 210 نفر راهدار در قالب 22 اکیپ و 130 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین آماده ارائه خدمت به هموطنان و همشهریان در عملیات راهداری زمستانی امسال هستند.

قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه طول کل راه‌های استان در عملیات زمستانی به سه هزار و 972 کیلومتر می‌رسد، گفت: جاده‌های سرد با حضور راهداران سخت‌کوش و با یاری حق گرم و ایمن است.

وی با اشاره به اینکه 12 باب راهدارخانه نیز در در طول محورهای مواصلاتی مجهز شده‌اند، اضافه کرد: تعداد گردنه‌ها مهم برفگیر استان 50 عدد و طول این گردنه‌ها 187 کیلومتر است.

باقرنیا تجهیز راهدارخانه‌ها به وسایل و امکانات مورد نیاز و استفاده حداقلی از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه فنی راه را ضروری دانست و افزود: با حضور فعال و چشمگیر راهداران در محورهای مواصلاتی به همراه اقدامات ایمنی اداره‌کل و با فرهنگ‌سازی و رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان، امیدواریم امسال شاهد کاهش سوانح رانندگی و تلفات ناشی از آن در سطح راه‌های حوزه استحفاظی استان باشیم.

انتهای پیام/175004/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول