اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

واحدهای دانشگاهی ساوجبلاغ توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ از توسعه و ایجاد واحدهای دانشگاهی در این شهرستان خبر داد.

واحدهای دانشگاهی ساوجبلاغ توسعه می‌یابد

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در زمینه توسعه مراکز دانشگاهی و آموزشی است لذا باید تدابیر لازم برای گسترش این مراکز در این شهرستان اندیشیده شود.

وی ادامه داد: با توجه به نرخ جمعیت جوان در این شهرستان و نیاز این قشر به مراکز علمی و دانشگاهی باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تأمین نیاز جوانان انجام شود.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: گسترش این واحدها در ساوجبلاغ سبب می‌شود تا این شهرستان علاوه بر توسعه علمی بتواند در تربیت نیروهای متخصص و تحصیلکرده نیز رشد کند و به پیشرفت برسد.

حدادی افزود: با تربیت این نیروها در دانشگاه‌ها می‌توانیم از استعداد و توانمندی‌های آنان در این شهرستان استفاده کرده و ساوجبلاغ را به توسعه بیشتر برسانیم.

وی در ادامه سخنان خود به دانشگاه الزهرا اشاره کرد و گفت: براساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحد دانشگاهی الزهرا در این شهرستان ایجاد می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: مجوز انجام این کار از سوی این وزارتخانه صادر شده است.

حدادی اظهار داشت: این واحد دانشگاهی هم‌اکنون کار خود را در بنایی موقت در ساوجبلاغ آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه براساس تمهیدات اندیشیده شده از بهمن‌ماه امسال از میان خواهران متقاضی نیز دانشجو می‌پذیرد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه واحد دانشگاه الزهرای ساوجبلاغ هم‌اکنون در 3 رشته فنی و علوم انسانی قادر به پذیرش دانشجو است، افزود: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه رشته‌های این دانشگاه انجام شود.

حدادی گفت: استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ هم‌اکنون دارای دانشگاه‌های پیام نور،‌ علمی کاربردی، آزاد و دولتی است و طی سال‌های گذشته توانسته گامی اساسی برای پذیرش و جذب دانشجو بردارد.

وی افزود: با توجه به فعالیت این دانشگاه‌ها در استان البرز دانشجویان بسیاری از سراسر کشور به ویژه تهران برای تحصیل در این دانشگاه جذب می‌شوند.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول