اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل پایان عملیات

60 درصد نیروی انسانی سدگتوند تعدیل شدند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گتوند از تعدیل 60 درصد نیروهای مشغول به کار در سد گتوند علیا به دلیل پایان عملیات ساخت این سد خبر داد.

60 درصد نیروی انسانی سدگتوند تعدیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، ناصر نوری‌خواه صبح امروز در جلسه کمیسیون کارگری این شهرستان اظهار داشت: سد گتوند علیا تعدیل نیروی زیادی در ماه‌های گذشته داشت به این دلیل توصیه می‌شود بیکار شدگان از این پروژه در بخش‌های دیگری مانند کشاورزی مشغول به کار شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گتوند توانمندی زیادی در عرصه کشاورزی دارد، خاطر نشان کرد: یکی از توانمندی‌های بالقوه شهرستان گتوند برای رفع مشکل بیکاری در این شهرستان بخش کشاورزی است که باید در راستای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در این بخش تلاش زیادی کرد.

نوری‌خواه افزود: بخش کشاورزی می‌تواند در رفع مشکلات اقتصادی در سطح این شهرستان مؤثر باشد و به این دلیل باید در این راستا برنامه‌ریزی و مردم را برای سرمایه‌گذاری در این بخش تشویق کرد.

نوری‌خواه افزود: باید با برنامه‌ریزی صحیح در راستای به کارگیری جوانان تحصیل‌کرده شهرستان گتوند تلاش کرد تا به نحوی در راستای رفع معضل بیکاری در جامعه قدمی برداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ماه‌های اخیر در سد گتوندعلیا به دلیل پایان مراحل ساخت این سد کارگاه این سد با بیش از 10 هزار نفر تعدیل نیرو مواجه بوده است.

انتهای پیام/72006/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول