اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان:

سیره و شخصیت شهیدان در جامعه الگوسازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: الگوسازی از سیره زندگی و شخصیتی شهیدان دوران انقلاب اسلامی در برهه کنونی ضروری به نظر می‏رسد.

سیره و شخصیت شهیدان در جامعه الگوسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در دیدار با سه خانواده شهید در سمنان ضمن اشاره به اینکه شهدا برای ترویج ارزش‏ها و دفاع از سرزمین اسلامی جنگیدند، افزود: تکریم شهدا در جامعه، فرهنگ‏سازی ایثار و شهادت است.

وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و الگوگیری از سیره زندگی و شخصیتی شهدا از وظایف امروز جامعه نسبت به آنان است.

تقوی‏نیا تصریح کرد: خانواده شهدا با وجود علاقه فراوان و تحمل زحمات زیاد برای تربیت فرزندان خود، آنها را تقدیم خدا کردند؛ بنابراین باید مورد تکریم بیشتری قرار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه والدین به خصوص مادر به طور ذاتی علاقه‌ای وافر به فرزند خود دارند و برای حفظ و مراقبت از فرزندشان حاضر هستند همه چیز خود را فدای او کنند، ابراز داشت: دیدیم که همین مادر وقتی دشمن به خاک کشور حمله کرد، با زیر پا گذاشتن عشق و محبت، فرزند یا فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

تقوی‏نیا همچنین با اشاره به اینکه باید با تمام وجود دِین خود را به شهدا ادا کنیم، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهید ضرورت امروز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان به همراه رئیس کانون بازنشستگان استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی دیگر از مسئولان دستگاه‏های اداری این شهرستان با حضور در منازل شهیدان اسماعیل کاشفی، خلیل‏الله بهرامی و علی‏اصغر مطلبی، با خانواده این دلاورمردان دیدار کرد.

انتهای پیام/2249/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول