اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلپایگان:

مطالعه سطح تفکر و آگاهی انسان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلپایگان گفت: مطالعه سطح تفکر، تعقل و آگاهی انسان را افزایش می‌دهد.

مطالعه سطح تفکر و آگاهی انسان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی بعد از ظهر امروز در سومین همایش تجلیل از فعالان نهضت مطالعه مفید شهرستان گلپایگان که در سالن اجتماعات کتابخانه آیت‌الله محمدی برگزار شد، اظهار کرد: کتابخانه آیت‌الله محمدی از لحاظ کمی و کیفی بستری مناسب و جامع برای مطالعه‌کنندگان و کتاب‌خوانان است.

وی از اجرای طرح مطالعاتی «طرح مطهر» در گلپایگان خبر داد و گفت: مطالعات کارشناسی این طرح در دست بررسی است و به زودی جزئیات بیشتر این طرح به اطلاع همگان می‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان گلپایگان با بیان اینکه باید کودکان خود را از دوران طفولیت با کتاب و کتاب‌خوانی آشنا کنیم، تصریح کرد: کتاب بهترین غذای روح و روان ما انسان‌هاست و انس با کتاب باید از دوران کودکی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: مطالعه کتاب آرامش خوبی در انسان ایجاد می‌کند و سطح تفکر، تعقل و آگاهی انسان را افزایش می‌دهد.

اسماعیلی گفت: مطالعه ما را از جهالت و نادانی دور می‌کند و به سوی آگاهی و معرفت پیش می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید هم‌گام با مطالعه کتاب‌‌های درسی از مطالعه کتاب‌های غیردرسی غافل نشوند، تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی‌های مدرن روز دنیا و اینترنت هیچگاه نمی‌تواند جایگزین مطالعه کتاب شود و باید بخشی از شبانه‌روز را به مطالعه کتاب اختصاص دهیم و از این گوهر ارزشمند غافل نشویم.

به گزارش فارس در این همایش که مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی حضور داشتند از اعضای کمیته دائمی نهضت مطالعه مفید شهرستان، برگزیدگان مسابقات مکتوب و آنلاین کتابخانه‌ها، اهداءکنندگان کتاب، کوچک‌ترین عضو فعال کتابخانه‌ها، جوانان، نوجوانان و بزرگ‌سالان و کتاب‌داران نمونه شهرستان گلپایگان تجلیل شد.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول