اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

مراجعه به بیمارستان‌های مازندران در حال افزایش است/ به فضای اورژانسی نیاز داریم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: میزان مراجعه به بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران از سطح استان‌های دیگر نیز رو به گسترش است و به همین خاطر نیاز به فضای مناسب در سطح اورژانس‌های بیمارستانی داریم.

مراجعه به بیمارستان‌های مازندران در حال افزایش است/ به فضای اورژانسی نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری محمدمهدی ناصحی ظهر امروز در دیدار انجمن خیران سلامت استان مازندران با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات موثر مجمع خیران سلامت در مازندران اظهار داشت: این مجمع با توجه به مردمی‌بودنش، تعامل مناسبی با دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارد.

وی درباره پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: برای تکمیل پروژه 5 طبقه بیمارستان امام که خیرین گام اول را برداشتند منابع کافی نداریم و با توافقی که با وزارتخانه انجام شد مقرر شد که 60 درصد منابع در اختیار دانشگاه قرار گیرد.

قائم مقام وزیر بهداشت و درمان در مازندران با اشاره به کمک 300 میلیون تومانی خانم اتحاد یکی از خیران گفت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان امام (ره) ساری دوباره از سر گرفته شد و وزارتخانه نیز قول داد که حدود 2 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در اختیار دانشگاه قرار دهد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و فیزیکی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: میزان مراجعه به بیمارستان‌های علوم پزشکی مازندران از سطح استان‌های دیگر نیز رو به گسترش است و به همین خاطر نیاز به فضای مناسب در سطح اورژانس‌های بیمارستانی داریم.

ناصحی در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر فضایی مناسبی برای اورژانس بیمارستان قلب مازندران نداریم، بیان داشت: خیرین برای گسترش بیمارستان قلب قول مشارکت دادند که در صورت نهایی شدن این بحث اطلاع‌رسانی می‌شود.

این مسئول در ادامه به شروع فعالیت بیمارستان مهر با محوریت دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و گفت: این بیمارستان با محوریت خدمات دهی به بانوان ساخته می‌شود ولی بر اساس برنامه اورژانس این بیمارستان برای خدمات‌دهی به عموم اختصاص می‌یابد.

وی یادآور شد: با راه‌اندازی بیمارستان مهر ساری بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی مردم جنوب ساری رفع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه دغدغه در بین مردم مازندران برای کمک به ساخت مراکز درمانی وجود دارد، بیان داشت: برای مشارکت خیران پیگیری‌های مستمر نیاز است.

انتهای پیام/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول