اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

دست‌فروشان سطح شهر شوشتر سامان‌‌دهی شوند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: دست‌فروشان شهرستان شوشتر باید سامان‌دهی شوند و در این باره باید سرعت عمل و محل استقرار آن‌ها را مورد برسی قرار داد.

دست‌فروشان سطح شهر شوشتر سامان‌‌دهی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: دست‌فروشان سطح شهر شوشتر باید سامان‌دهی شوند و در این باره شهرداری باید اقدامات سریعی را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در این زمینه خاطر نشان کرد: برخی از دست‌فروشانی که در شوشتر در حال فروش اجناس و یا میوه هستند اصلا شوشتری نیستند و از شهرهای مجاور در شوشتر دست‌فروشی می‌کنند و شهردار باید با این افراد برخورد قاطعی انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات این افراد افزود: باید با ساماندهی دست‌فروشان شوشتر گامی در راستای کاهش سدمعبر و انضباط شهری برداشت و در این باره شهرداری باید اقدامات خود را آغاز کند.

دهدار با اشاره به اینکه اقدامات در این حوزه باید سریع باشد، تاکید کرد: بسیاری از دست‌فروشان شوشتری تنها راه گذران زندگی‌شان دست‌فروشی است و نباید به بهانه ساماندهی کسب و کار آن‌ها تعطیل شود.

وی افزود: در سامان‌دهی نباید به تعداد این دست فروشان افزوده شود بلکه باید همین دست‌فروشان سامان‌دهی شوند و در محلی مشخص مشغول به فعالیت شوند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید این دست‌فروشان را دارای پلاک، محل مناسب شرایط ویژه برای استقرار کند و در این باره از دست‌فروشان نیز عوارض بگیرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تاکسی‌داران منطقه فرهنگ‌شهر افزود: در منطقه فرهنگ شهر تخلفات زیادی در بخش تاکسی‌های شهری می‌شود که این تخلفات تنها به دلیل کمی کرایه در این خط ترددی است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این راستا تنها باید با افزایش کرایه با تخلفات برخورد شود و شورای شهر باید با بررسی کارشناسی مشکلات رانندگان را در این بخش برطرف کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول