اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

بزرگراه جیرفت - کهنوج احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب معاونت راهبردی رئیس جمهور بزرگراه جیرفت – بلوک - فاریاب - کهنوج احداث می‌شود.

بزرگراه جیرفت - کهنوج احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی دوشنبه شب در بازدید از روستای نورآباد از توابع بخش اسماعیلیه شهرستان جیرفت اظهار داشت: هر جامعه‌ای که عقب مانده و دچار فقر باشد، نتیجه عدم اجرای عدالت توسط مسئولان است.

وی با بیان اینکه اگر عدالت را در توزیع اعتبارات رعایت می‌کردند، باید همه مناطق با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی از این اعتبارات برخوردار می‌شدند، گفت: با توزیع مناسب اعتبارات در بخش‌های مختلف خیر و برکات زیادی نصیب مردم می‌شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هویت فرهنگی مردم در بخش اسماعیلیه احترام نگذاشتند که باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

عارفی با تأکید بر اینکه باید از نیروهای متخصص این منطقه در پیشرفت و آبادانی شهرستان جیرفت استفاده کرد، متذکر شد: با تصویب معاونت راهبردی رئیس جمهور بزرگراه جیرفت، بلوک، فاریاب به کهنوج احداث می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: با پیگیری‌های انجام شده بحث شهرستان شدن بلوک در اولویت است که در آینده نزدیک این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول