اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

سهم کهگیلویه و بویراحمد از بزرگراه‌ها در کشور غیر قابل بیان است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهم خوبی از ساخت بزرگراه‌ها در این استان نسبت به میانگین کشوری نداریم گفت: سهم کهگیلویه و بویراحمد از بزرگراه‌ها در کشور غیر قابل بیان است.

سهم کهگیلویه و بویراحمد از بزرگراه‌ها در کشور غیر قابل بیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور ظهر امروز در نشست با دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به افزایش سالانه ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان اشاره کرد و گفت: با این توسعه و افزایش نیازمند بالا بردن ظرفیت و توان جاده‌ای در سطح جاده‌های مواصلاتی و به خصوص شریانی هستیم.

امیدی‌پور افزود: به رغم شروع خیلی خوب اما دیرهنگام وضعیت خوبی در بزرگراه‌ها نداریم و از این حیث نسبت به وضعیت و میانگین کشوری در سطح پایینی قرار داریم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متأسفانه سهم ما در این استان از ساخت بزرگراه‌ها تنها 60 کیلومتر است که این آمار از نگاه متوسط کشوری رقم مورد قبول و قابل ملاحظه‌ای نیست.

این مسئول ارشد امور عمرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در استان ما عمده حمل و نقل در بحث حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که نیازمند تقویت حمل و نقل ریلی و هوایی در این استان هستیم.

امیدی‌پور صعب‌العبور و همچنین کوهستانی بودن و عقب‌ماندگی ساختاری در ساخت بزرگراه در استان را یکی از دلایل تصادفات دانست و گفت: با این فرایند نباید از موضوع ایمنی غافل بود چرا که با بالا بردن سرویس‌دهی دستگاه‌های خدمات‌رسان جاده‌ای و بالا بردن سطح آگاهی عمومی در حوزه‌های مرتبط جاده‌ای، شاهد کاهش قابل توجه تصادفات و تلفات مالی و جانی در سطح جاده‌ها خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل راه و شهرسازی این استان درخواست کرد که با هماهنگی پلیس‌راه، پیمانکارانی که در جاده‌های اصلی در حال ساخت بزرگراه هستند به نکات ایمنی بیشتر توجه کرده و آن‌ها را به رعایت نکات ایمنی به خصوص علامت‌گذاری در شب مکلف کنند.

این مسئول همه کارهای صورت گرفته در بحث راهسازی را برای ایمنی و حفظ جان مردم دانست و گفت: ما مسئول حفظ جان همه هموطنان خود بوده و نباید اجازه دهیم که حتی یک نفر هم در این میان آسیب ببیند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول