اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد

اتمام بزرگراه اهر- تبریز تا نیمه اول سال 92

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اتمام بزرگراه اهر ـ تبریز تا نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.

اتمام بزرگراه اهر- تبریز تا نیمه اول سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در جمع شهروندان اهری جاده اهر- تبریز را یکی از جاده‌های حادثه‌خیز آذربایجان‌شرقی اعلام کرد که هر روزه شاهد تصادفات مکرر در این جاده هستیم که تسریع در اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های اصلی مردم و مسئولان منطقه است.

وی افزود: با پیگیری‌های لازم پروژه بزرگراه اهر- تبریز با موافقت مهندس محرابیان مسئول پروژه مهر ماندگار کشور جزو پروژه‌های در دست اجرای مهر ماندگار قرار گرفته و بالغ بر 400 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته است.

فلاحی حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغالزا را از اولویت کاری مسئولان شهرستان برشمرد و افزود: اهتمام مسئولان شهرستان حمایت از اشتغال و سرمایه‌گذاری است و هر کسی که در این زمینه تلاش‌های اساسی بر دارد با ارائه تسهیلات تشویقی حمایت می‌شود.

آغاز بکار مجدد دانشکده پرستاری و مامایی

نماینده مردم اهر و هریس همچنین از آغاز بکار مجدد دانشکده پرستاری و مامایی در اهر خبر داد و افزود: با موافقت دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت درمان از بهمن ماه دانشکده پرستاری و مامایی برای رشته پرستاری دانشجو پذیرش خواهد کرد که این امر نقش اساسی در این زمینه خواهد داشت.

این نماینده مجلس همچنین افزایش رشته‌های دانشکده کشاورزی را از دیگر اولویت کاری برای توسعه رشته‌ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برشمرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول