اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

پیشرفت جامعه مستلزم توجه به سلامت جسمی و روانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: در حال حاضر باید با سیاست‌گذاری صحیح و اصولی زمینه دستیابی به یک جامعه سالم و با نشاط را مهیا کنیم.

پیشرفت جامعه مستلزم توجه به سلامت جسمی و روانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سید محمدباقر محمدی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان شهرضا با بیان این مطلب اظهار کرد: ترسیم چشم‌انداز در حوزه‌های مختلف سلامت بر اساس مطالعات علمی باید در تمام سطوح مدنظر مسئولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی مداوم و صحیح در بین اقشار مختلف جامعه به عنوان یک راهکار اساسی و استراتژیک در راستای کاهش آسیب‌های ناشی از بیماری‌های صعب‌العلاج مطرح است.

محمدی با اشاره به آسیب‌های ناشی از گسترش بیماری‌های پرخطر در جامعه گفت: با ابتلای یک عضو خانواده به بیماری‌های پرخطر، هزینه‌های سنگین بر خانواده بیمار تحمیل شده و صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری به این اقشار وارد می‌شود.

فرماندار شهرضا با تشریح فعالیت‌های شایسته خیران حوزه سلامت در شهرستان شهرضا افزود: در حال حاضر طرح عظیم احداث مرکز دیالیز شهرضا با همت و پیگیری شبکه بهداشت این شهر و با تعامل و همکاری خیرین در مرحله احداث قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در زمینه آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه در جهت کاهش ابتلا به بیماری‌های پرهزینه باید از تمام امکانات و فضاهای آموزشی به شکل مطلوب استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول