اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

مصوبات اجرایی شهرک صنعتی محمودآباد پشتوانه قانونی دارد / مالکان نگران نباشند

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان برای شهرک صنعتی محمودآباد مصوباتی را داشته که این مصوبات به صورت کامل بر پایه مقررات در این شهرک اجرا می‌شود.

مصوبات اجرایی شهرک صنعتی محمودآباد پشتوانه قانونی دارد / مالکان نگران نباشند

علیرضا ذاکر اصفهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان قطب صنعتی کشور و از شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: شهرک صنعتی محمودآباد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مناطق صنعتی کشور به شمار می‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به موارد مطرح شده از سوی برخی از مسئولان استان مبنی بر اینکه برخی از افراد با اعلام‌های قبلی نسبت به فروش برخی از زمین‌های محدوده شهرک صنعتی محمود‌آباد اقدام کرده‌اند، افزود: به عنوان استاندار اصفهان از این موضوع اطلاعی ندارم و هنوز موردی در این زمینه مشاهده نکرده‌ام.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در صورتی که مالکان زمین‌های محدوده شهرک صنعتی محمودآباد اقدام به فروش زمین‌های خود کرده باشند این موضوع حاکی از احساس نگرانی این افراد نسبت به کاهش قیمت زمین‌های خود در محدوده این شهرک است.

وی با تاکید بر اینکه احساس می‌کنم مالکان این زمین‌ها در صورت مبادرت به فروش زمین‌های خود تنها به دنبال این هستند که از ضرر ناشی از کاهش قیمت زمین‌های خود در محدوده شهرک صنعتی محمودآباد جلوگیری کنند، اضافه کرد: استان برای شهرک صنعتی محمودآباد مصوباتی را داشته است که این مصوبات به صورت کامل بر پایه قوانین و مقررات در این شهرک اجرا می‌شود.

ذاکر اصفهانی با بیان اینکه حفظ محیط زیست و اجرای الزامات زیست محیطی یکی از مهم‌ترین مصوبات اجرایی استان در این شهرک به شمار می‌رود، تاکید کرد: همچنین حاکمیت‌بخشی به قوانین محیط زیست یکی دیگر از مصوبات اجرایی در شهرک صنعتی محمودآباد است.

وی با تاکید بر اینکه از مدت‌ها پیش فعالیت عده‌ای زمین‌خوار در این شهرک مطرح شد که مدیریت استان نیز در صورت معرفی این زمین‌خواران به صورت کامل با آنها برخورد می‌کند، ادامه داد: مسئولان استان باید پشت صحنه فضا‌سازی‌ها و اظهارات مطرح شده در راستای زمین‌خواری و فروش برخی از زمین‌های محدوده این شهرک را مورد توجه قرار بدهند.

استاندار اصفهان گفت: پشت صحنه این فضا‌سازی‌ها این است که شهرداری اصفهان درصدد فروش زمین‌های خود است و با فروش این زمین‌ها درصدد است که زمین‌های دیگران را از حیث انتفاع ساقط کند و با تحقق این موضوع زمین‌های خود را با قیمت بیشتری به فروش برساند.

وی اظهار کرد: شهرداری اصفهان به دنبال فروش زمین‌های خود در محدوده این شهرک و دست‌یابی به منافع خود است.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول