اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

رقابت نزدیک برای قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: معرفی تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران به هفته آخر کشیده شد.

رقابت نزدیک برای قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه‌های مازندران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران با انجام شش بازی به صورت همزمان برگزار شد که باز هم برای چندین بار چهره تیم قهرمان مشخص نشد و با توجه به هم امتیازی دو تیم صدرنشین و مدعی، تیم قهرمان این دوره در هفته آخر مشخص می‌شود.

با توجه به نتایجی که برای دو تیم مدعی قهرمانی اتفاق افتاد، رقابت حساس‌تر و جذاب‌تر شده و چهره تیم قهرمان از بین دو تیم استقلال لموک قائمشهر و شهدای ساری برای رسیدن به عنوان قهرمانی در هفته آخر که در خانه میزبان حریفان خود هستند، مشخص و معرفی می‌شود.

تیم استقلال لموک صدرنشین جدول سه امتیاز باارزش و حیاتی را از دست داد و  نتوانست مقابل میزبان خود تیم شهید کریمی جویبار موفق باشد و دو تیم در طول 90 دقیقه بدون اینکه گلی وارد دروازه یکدیگر کنند به تساوی بدون گل رسیدند.

استقلال لموک قائمشهر با این تساوی 53 امتیازی شد و در مقابل دیگر تیم مدعی قهرمانی شهدای ساری موفق شد در یک بازی خارج از خانه به یک پیروزی باارزش پرگل برسد و شانس قهرمانی خود را با رقیب خود برابر کند.

تیم شهدای ساری موفق شد میزبان خود شهدای بابلسر را پنج بر یک شکست دهد و با 53 امتیاز هم امتیاز با استقلال لموک قائمشهر شود.

در دیگر بازی‌ها پیام شهدای سلمانشهر یک بر صفر از میزبان خود دریای بابل شکست خورد و شهروند سورک نیز سه بر یک میزبان خود طپش قائمشهر را برد.

تیم وحدت فریدونکنار نیز در یک بازی پرگل موفق شد میزبان خود سپاهان قائمشهر را هفت بر یک شکست دهد و پیام شهدای لاویچ نیز دو بر یک میزبان خود بازرگان چالوس را از پیش رو برداشت.

این هفته بر اساس برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران، تیم دریای زاغمرز استراحت داشت.

در جدول رده‌بندی یک هفته به پایان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران تیم‌های استقلال لموک قائمشهر و شهرداری ساری با 53 امتیاز اول و دوم هستند و برای کسب عنوان قهرمانی در هفته پایانی رقابت تنگاتنگی با هم دارند و تیم‌های وحدت فریدونکنار و شهروند سوک نیز با 40 امتیاز سوم و چهارم هستند.

هفته پایانی و بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز جمعه 26 آبان برگزار می‌شود که در این روز تیم استقلال لموک قائمشهر میزبان دریای زاغمرز و شهدای ساری نیز میزبان بازرگان چالوس است که با کسب نتیجه این دو دیدار، چهره تیم قهرمان فوتبال مازندران درلیگ برتر مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول