اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر کار خبر داد

پروژه پل خلیج فارس اعتبارات ارزی خوبی دریافت کرده است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر کار و مدیر کل تعاون،‌ کار و امور اجتماعی گفت: پروژه پل خلیج فارس طی روزهای گذشته اعتبارات ارزی مناسبی دریافت کرده است.

پروژه پل خلیج فارس اعتبارات ارزی خوبی دریافت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد راستی شنبه‌شب در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری هرمزگان با اشاره به برخی از پروژه‌های عمرانی در این استان و تاثیرات آن بر حوزه اشتغال اظهار داشت: به عنوان نمونه پل خلیج فارس که اعتبارات ارزی مناسبی در ماه‌های اخیر بدان اختصاص داده شده می‌تواند تاثیرات قابل توجهی را بر حوزه اشتغال و اقتصاد استان داشته باشد.

به گفته این مسئول این پروژه تجهیز کارگاه شده و در آینده نزدیک می‌تواند حالت اجرایی به خود بگیرد.

وی افزود: در زمان ساخت این پل انتظار می‌رود تعداد قابل توجهی فرصت شغلی در منطقه ایجاد شود که مدیریت خوب می‌تواند این فرصت‌های شغلی را در خدمت جوانان استان در بیاورد.

مدیر کل تعاون کار و امور اجتماعی هرمزگان ادامه داد: همچنین پل خلیج فارس پس از ساخت نیز می‌تواند به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی و اجتماعی مطرح باشد.

راستی اضافه کرد: یقیناً پل خلیج فارس منجر به تقویت حوزه گردشگری استان می‌شود که این امر می‌تواند تاثیرات خود را بر حوزه اشتغال نیز بگذارد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خواهان بررسی مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی شد که در بخش سرمایه در گردش مشکل دارند و عنوان کرد: باید در راستای حل این مشکل گام برداشت.

وی تاکید کرد: شاید دشمن کار را برای تولید داخلی سخت کرده باشد، اما باید با کمک‌ها و تسهیلات بانکی این فرصت را به تولیدکنندگان بدهیم که خود را دوباره در مسیر تولید در مقطع کنونی قرار دهند.

راستی افزود: کمک‌ها و تسهیلات به تولیدکنندگان و صاحبان صنایع باید به نحوی باشد که به طور کامل مشکلات و تنگناهای آن‌ها برطرف شود.

این مسئول همچنین از تدوین و آماده‌سازی سند توسعه اشتغال هرمزگان خبر داد و عنوان کرد: این سند یک سند راهبردی است که بر روی تمام بخش‌ها به صورت ریز کار کرده است.

مدیر کل تعاون کار و امور اجتماعی هرمزگان در اظهار نظر قابل توجهی متذکر شد: این سند یک سند راهبردی است و نباید به صورت تزئینی بدان نگریست و آن را در قفسه‌های بایگانی ادارات نگه داشت بلکه باید به اجرای آن کمر همت بست.

به گفته راستی اجرای این سند می‌تواند زمینه توسعه اشتغال پایدار و دائم را فراهم آورد.

وی در پایان اذعان داشت: در این سند وظایف تمامی دستگاه‌های دست‌اندرکار و دخیل در امر اشتغال دیده شده است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول