اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان:

غفور را در تیم باریج اسانس حفظ می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان از ایجاد توافق اولیه جهت ادامه حضور امیر غفور در این تیم برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

غفور را در تیم باریج اسانس حفظ می‌کنیم

حسین معدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: امیر غفور بازیکن کاشانی و ملی‌پوش باریج اسانس در مذاکراتی که با کادر فنی تیم و باشگاه انجام داده برای حضور در کاشان ابراز تمایل کرده و در اولین فرصت با وی به توافق نهایی می‌رسیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان در فصل گذشته با باشگاه باریج اسانس  قرارداد دو ساله امضا کرده‌اند که از این بابت مشکل خاصی برای تیم وجود ندارد.

سرمربی باریج اسانس کاشان افزود: در فصل جدید با توجه به بودجه تعیین شده توسط باشگاه  به رفع نقاط ضعف تیم می‌پردازیم و در این راستا با چند بازیکن برای تقویت تیم وارد مذاکره شده‌ایم.

معدنی در مورد چگونگی ایفای نقش اعضای کادر فنی تیم باریج اسانس کاشان نیز بیان داشت: با کادر فنی تیم به مانند فصل گذشته همکاری دارم و در صورت نیاز در طول فصل آن را تقویت می‌کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، مشکل پیش‌روی باشگاه را وجود چند بازیکن سرباز در این تیم دانست و ابراز داشت: انتظار می‌رود تا با همکاری فدراسیون والیبال بتوانیم در فصل جدید نیز از این بازیکنان استفاده کنیم.

این سرمربی والیبال در مورد حضور بازیکن خارجی در تیم باریج اسانس کاشان گفت: اولویت ما جذب بازیکن ایرانی در ترکیب تیم است که در صورت محقق نشدن این امر به سراغ گزینه‌های خارجی می‌رویم.

وی درمورد جایگاه تیم باریج اسانس در فصل آینده عنوان کرد: در این مورد نمی‌توانم قولی بدهم چون بودجه باشگاه، شرایط تیم‌های دیگر و نحوه عملکرد بازیکنان‌ در طول فصل نمایانگر جایگاه یک تیم است، اما سعی می‌کنیم با تمام توان و تمرکز بر روی تیم خودمان، نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.

معدنی در مورد شروع تمرینات تیم باریج اسانس برای فصل جدید متذکر شد: به محض مشخص شدن تاریخ دقیق شروع مسابقات فصل آینده برنامه تمرینی خود را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول