اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان:

عدم هماهنگی دلیل باخت ما در برابر پتروشیمی بود

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: تیم ما هنوز به هماهنگی مطلوب نرسیده و به زمان بیشتری برای رسیدن به این هماهنگی نیاز داریم.

عدم هماهنگی دلیل باخت ما در برابر پتروشیمی بود

محمد امجد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شروع و تمرکز خوبی را در بازی با تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام نداشتیم و همین موضوع موجب شد در ادامه نیز نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی تصریح کرد: تیم ما هنوز به هماهنگی مطلوب نرسیده و به زمان بیشتری برای رسیدن به این آمادگی نیاز داریم.

بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان با اشاره به کم شدن تعداد تیم‌های لیگ برتر بسکتبال ایران افزود: کاهش تعداد تیم‌ها از 12 به 10 تیم موجب سخت شدن رقابت‌‌ها در لیگ سال جاری شده و از بدشانسی تیم ما هم این است که چهار بازی نخست خود را با تیم‌های بسیار سخت داریم.

وی در ادامه به بازی هفته آینده تیمش در برابر تیم بسکتبال مهرام اشاره کرد و افزود: این تیم از بازیکنان بسیار خوبی مانند صمد نیکخواه‌بهرامی و مهدی کامرانی سود می‌برد و بازی کردن مقابل این تیم بسیار سخت است.

امجد گفت: اما من فکر می‌کنم در پست‌های چهار و پنج تیم ما بهتر از تیم مهرام باشد.

وی با اشاره به کناره‌گیری مصطفی هاشمی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تصریح کرد: به طور حتم نبود این مربی بسیار خوب که یکی از بهترین مربیان بسکتبال ایران است به این تیم ضربه می‌زند و ما می‌توانیم بازی ساده‌تری را مقابل این تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول