اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و استاندار اصفهان

همایش گل‌های ارکیده باشگاه فولاد ماهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم جشن گل‌های ارکیده که به همت باشگاه فولاد ماهان سپاهان برگزار شده بود با تقدیر از ورزشکاران مدال‌آور و کسانی که در مسابقات المپیک 2012 سهمیه کسب کرده بودند، پایان یافت.

همایش گل‌های ارکیده باشگاه فولاد ماهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در این مراسم که سه‌شنبه شب در هتل المپیک با حضور محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار، مسئولان ورزشی استان و همچنین برخی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، از ورزشکاران پارالمپیکی، ورزشکارانی که سهمیه حضور در المپیک را به دست آورده بودند و در نهایت مدال‌آوران این رقابت‌ها با اهدای هدایایی تجلیل شدند.

وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این جشن اظهار داشت: موفقیتی که در المپیک 2012 به دست آمد لطف الهی بود و تمام ارکان ورزش در این موفقیت سهم دارند.

محمد عباسی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان تمرکز خود را بر روی زیرساخت‌های ورزش قرار داده و از حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش استقبال می‌کند.

استاندار اصفهان نیز با بیان اینکه شرایط خوبی در ورزش استان داریم، تأکید کرد: در سال‌های گذشته تلاش‌ زیادی برای پیشرفت ورزش اصفهان از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت گرفته است.

ذاکر اصفهانی ادامه داد: تمام تلاش استان بر این بوده که از ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش استقبال شود و در این راستا باشگاه‌های بزرگ خصوصی در استان اصفهان در حال فعالیت هستند.

در ادامه نیز مدیرعامل باشگاه فولاد سپاهان با ابراز خیرمقدم به شرکت‌کنندگان گفت: گروه ماهان با بیش از نیم قرن فعالیت اقتصادی تلاش دارد رسالت فرهنگی اجتماعی خود را در عرصه ورزش به انجام برساند.

محمدرضا ساکت افزود: تنوع رشته‌هایی که باشگاه ماهان تحت حمایت دارد گواهی بر این مدعاست که برای تیم‌داری در ورزش به دنبال تبلیغات نیستیم.

به گزارش فارس، در این مراسم با اهدای مبلغ 29 میلیون تومان از مدال‌آوران طلایی، 22 میلیون نقره‌ایی‌ها و 13 میلیون تومان از مدال‌آوران برنزی و همچنین اهدای یک سکه تمام بهار آزادی به تمام کسانی که سهم المپیک کسب کرده‌‌ بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول